سلام 

من دختری مجرد بالای 30 سال هستم که در یکی از مقاطع بالا تحصیلی در حال تحصیل هستم ، مادرزادی دچار مشکلی در ناحیه پا هستم، ولی اصلا برام مهم نبود هیچ وقت ... و اعتماد بنفس بالایی داشتم همیشه ، با اینکه این مشکل رو دارم ولی همیشه هر جایی می رم خواستگارهای زیادی دارم . 

ولی نمی دونم چرا نمی تونم مثل گذشته با اعتماد بنفس باشم ، هر موقع خواستگاری برام میاد احساس می کنم من لیاقت آدم های خوب رو ندارم و نمی دونم چرا به شدت احساس بی ارزش بودن می کنم ( دلیلش اصلا رفتار بقیه نیست چون برعکس بقیه همیشه من رو موفق می دونند و بهم انرژی مثبت می دهند) . 

نمی دونم چرا وقتی کسی بهم توجه می کنه برام عجیبه و احساس می کنم من مثل بقیه نیستم و بقیه فقط دارن بهم توجه می کنند که ناراحت نشم ، می دونم که احتمالا هم این جوری نیست ولی واقعا نمی دونم چرا این جوری شدم و چرا دیگه نمی تونم مثل گذشته اعتماد بنفس داشته باشم و همین قضیه موجب شده که نتونم ازدواج کنم و سریع تا کسی خواستگاری میکنه ناخودآگاه جواب منفی میدم . 

یک خواستگاری دارم که چند سال هست خواستگاری میان و بشدت اسرار دارن برای ازدواجمون و خیلی به من علاقه دارند  ولی به دلایلی خیلی مشخص ما برای هم مناسب نیستیم و به همین دلیل ایشون همیشه از من جواب منفی شنیدن ، ولی اینقدر که این روزها ناراحتم و ترسیدم که نتونم دیگه ازدواج کنم با اینکه اصلا دوسش ندارم به این فکر می کنم نکنه بعد پشیمون بشم که با ایشون ازدواج نکردم ؟!

دوستان به نظرات و راهنمایی هاتون واقعا نیاز دارم

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)