سلام

اونایی که میگن ما تو دوران مجردی خیلی حال میکردیم، لطفا جواب منو بدید.

من یه پسر 18 ساله ام . مجرد هم هستم. راستش من بعدا که متاهل شدم، هیچ وقت از خوبی های مجردی نمیگم... چون بعضی چیزها باعث میشه این دوره به آدم زهره مار بشه. درسته ما مجردا اصلا تعهدی نسبت به کسی نداریم، پولمون رو هر جور خواستیم خرج میکنیم و خیلی آزادی های بی قید و شرط دیگه داریم، ولی چه فایده ، وقتی آزادی داشته باشی اما دلت یه مونس و همدم از جنس بشر بخواد که بشینی یه دل سیر ابراز علاقه کنی و نوازشش کنی و دوستش داشته باشی و بی منت بهش عشق بورزی ولی نباشه !!!

وقتی قراره کلی سال یه قدرتی در وجودت باشه به نام نیاز جنسی ولی نتونی ازش استفاده کنی و مجبور باشی هر باری کلی به خودت فشار بیاری تا مهارش کنی و یه شب هم که فارغ از همه دنیا خوابیدی ... محتلم بشی و همه لباسات تو خواب نجس بشه و مجبور باشی بری حموم و همه بفهمن.

اون عشق و حالی که بعضی ها از دوران مجردی شون میگن دقیقا چیه؟ ما که تا اومد سرمون بشه، تو مدرسه بودیم و درس میخوندیم... . یه کم که بزرگ تر شدیم هم درسامون بیشتر شد و هم نگرانی های دوران بلوغ رو داشتیم. کم کم متوجه شدیم باید جلو نفسمون رو بگیریم و به راه غلط نریم و از شهوت در راه اشتباه استفاده نکنیم.

بعدشم نیاز عاطفی اضافه شد که از همه اونا قوی تره. شوق به مستقل شدن از نظر مالی و آرزوهای دوره ما و ... هم که بماند... ، واقعا من به عنوان یه پسر 18 ساله ، دیگه دارم کم میارم. دیگه نمیکشم. دیگه هر چی خوشی هم بهم بدن، بدون یه همدم برام معنی نداره. گناه و ... هم که راه درستی نیست که بخوام برم سراغش... .

به خدا من آدم هوس بازی نیستم که بگید برای رفع شهوت میخواد زن بگیره ولی به هر حال شما هم اگه از بلوغ تا 18 سالگی، بخواهید پاک بمونید، یه عطشی درونتون ایجاد میشه. حالا نیاز جنسی رو ول کن ... نیاز عاطفی که دیگه نو علی نوره.

شماهایی که تو مجردی تون عشق و حال میکردید، برا ما هم بگید، شاید یه لذتی هم گیر ما بیاد. با این فشارها چیکار میکردید ؟

نویسنده =  آقا مهدی


مرتبط:

به نظر شما کیف و حال مجردی بیشتره یا متاهلی؟

تو این وضعیت ازدواج رو انتخاب می کنید یا مجردی؟

چطور در زمان مجردی به آرامش درونی برسیم ؟

همسرم از این که با دوستان دوران مجردیم ارتباط داشته باشم ناراحته

شاید پشیمون بشم که چرا مجردی رو انتخاب کردم

از مشکلات مجردی و رفتارهای تلخی که باهاتون شده بگید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)