سلام بی مقدمه میرم سر اصل مطلب

کل خانوادمو تک تک از دست دادم ( پدرم-مادرم-وتنها برادرم ) دانشجوی کارشناسی فقه و مبانی حقوقم سر کارم میرم گاهی اوقات سه شیفت یه خونه ام اجاره کردم تحت پوشش هیچ ارگانی ام نیستم یعنی خوشم نمیاد خرج زندگی (روغن شکر لباس کفش کتاب و....) شهریه دانشگاه ازاد و مخارجی که گاها پیش میاد ( مث بیماری تعمیرات وسایل خونه و...) رو خودم میدم در ضمن آشپزیمم بد نیست .

خونه داریم خوبه اینو دوستام میگن مذبی ام و با افتخار میگم هیئتیم اگه حضرت زهرا (س) بطلبه خیلی کارارو به خودم حرام کردم کارای که همه جوونا الان میکنن رفیق بازی تا لنگ ظهر خوابیدن و...

با اینکه خونه مجردی دارم و پیشنهادهای از بچها حتی حلالش منظورم صیغه است نکردم چون یه جور خیانت میدونم به همسرم البته اینم بگما خدا خیلی خیلی کمکم کرد عملا دست خدا رو دیدم ممنونشم حالا کمبودام کارم بیمه ندارم یعنی قراردادیم سربازی نرفتم حقوقمم راضی ام ولی شاید مورد قبول نباشه مشکل کم خونی دارم اما خون نمیزنم فقط فولیک اسید میخورم.

راستی گاهی وقتام برا کنترل شهوتم غسالی ام میکنم خونمم نزدیک قبرستونه اصلانم ترسی ندارم حالا شما بگیدکی با چنین پسری ازدواج میکنه ایا هستن کسانی که چنین کاری بکنن اخه گاهی اوقات ناامید میشم از زندگی میگم واسه کی داری کار میکنی پولاتو جمع میکنی رفیق بازی نمیکنی عشقو حالتو تعطیل کردی 24 ساعت گاها 6 الی 7 ساعت بیشتر نمیخوابی زندگیت شده کار و درسو خونه  ایا واقعا کسی هست ؟؟؟ منکه فک نکنم 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)