سلام

دختری هستم ۲۳ ساله اهل یزد . اصالتا خودم و خانوادم واسه شهرستان بافق هستیم اما یزد زندگی میکنیم . مدتیه از بافق برام خواستگار اومده و دفعه سومه که برای خواستگاری اقدام‌ میکنن . من لیسانس  دارم اما ویژگی های طرفم اینجوریه:

۳۰ سالشه و کار اداری داره ، مدرکش دیپلمه و طبق گفته خودش دو ترم رشته معدن خونده ، ولی ادامه نداده و مجددا درسش رو میخونه . شغلش خوبه و درآمدش هم خوبه .  ماشین داره که برای باباشه ولی دست اونه و خونه هم داره .

با کار کردن من و حتی ادامه تحصیلم مشکلی ندارن . من خیلی دو دلم در انتخاب این آقا . میخواستم شما راهنمایی کنید منو که از نظر تحصیلی و اینکه اون بافق هست و من یزد برامون مشکل درست نمیشه؟ من چیکار کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)