سلام دوستان ... وقت تون بخیر و خوشی

من دختری هستم بین 25 تا 28 ساله ، چند ماهی است جایی کار می کنم که ارباب رجوع زیاد داره ... تقریبا یک ماهی پیش بود که آقایی که از مشتری ها بودن خیلی صمیمی شروع به حرف زدن کردن از دور هم خیلی نگاه می کردن ... خیلی اصرار داشتن که شماره بدن که من قبول نکردم ...

تا امروز باز اومدن و دوباره خواستن شماره بدن که من سفت وایسادم و گفتم اصلا از کارتون خوشم نمییاد و طرفتون رو اشتباه گرفتید، اهل دوستی نیستم ،و دارید آبرو منو می برید ... و اینکه هر کاری راهی داره بهتره از راهش وارد شوید .

حالا سوالم ...

این مردایی که از طریق شماره دادن می خواهند وارد شوند اگر دختر کوتاه نیاد و بالاخره از طریق خانواده اقدام کنند مثلا برا ازدواج ، میشه به این ها اعتماد کرد در زندگی ، اصلا از کجا معلوم جاهای دیگه شماره نداده باشند ... البته این سوال بود هر چند این افراد قصدی بجز دوستی ندارن ... فقط بگید می شه اعتماد کرد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)