سلام

لطفا کمکم کنید.

من دانشجوام.ترم 3 . تو یه شهر دیگه. من تا ترم پیش موهامو بیرون میذاشتم و حجابم کامل نبود، این ترم تصمیم گرفتم که بعد از این چادر بپوشم.

البته با رعایت کامل حجابم. ولی از واکنش بچه های دانشگاه میترسم که چه فکری راجبم میکنن. من اصلا اهل دوستی با پسرا نیستم ولی میترسم فکر کنن که دوست پسرم گفته چادری شم. از حرفایی که پشت سرم بخوان بزنن میترسم. تو رو خدا کمکم کنید. بهم بگین چیکار کنم؟

بخصوص آقایون. شماها اگر با یه همچین موردی روبرو شین،چی فکر میکنین راجبش، خوشتون میاد یا نه فکر میکنید دختره ثبات شخصیت نداره؟ خواهش میکنم جوابمو بدین چون تو دو راهی بزرگی هستم.آقای نجفی لطفا شما هم نظرتونو بگین. ممنون میشم کمکم کنید.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)