با سلام خدمت همگی

مدتی است که فکر میکنم بوی بدی از من متصاعد میشه ( ناحیه تناسلی مثلا) و وقتی از بقیه میپرسم میگن که نه هیچ بویی نیست و همش فکرای خودته .

توی نت خیلی گشت زدم ولی چیزی ندیدم ، خواستم بدونم شماها هم اینجورید یا نه ؟ کسی هم مث من هست یا نه؟ اصلا این مشکل فکریه یا نه؟ باور کنید روم نمیشه توی کلاس یا اتوبوس یا کلا جاهای عمومی بشینم.

البته خیلی بهداشتم رو رعایت میکنم ولی خودم فکر میکنم مثلا بقیه نسبت به من واکنش نشون میدن .فکرم رو مشغول کرده زیاد .

منتظر نظرات تون هستم.

با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) بهداشت فردی (۳۹ مطلب مشابه)