سلام

شب و روزتون خوش ، احتیاج به کمک دارم ؛

من عاشق خرید کردنم ، خرید هر چیزی ، مهم نیست برای خودم باشه یا کسی دیگه که البته ترجیحم واسه خودمه ! همسر و فرزند دارم ۲۹ سالمه ، از خرید قاشق چنگال و ظرف یه بار مصرف بگیر تا لباس و اینا ، طلا و اینا زیاد برام مهم نیستا ، اما همین خریدهای خورد ، عاشق اینم که برم با شوهرم خرید هایپر ! وایتکس و گاز پاک کنم بخرم خوشم میاد ، به قول شوهرم پول خرج کردن بهم انرژی میده!

خرید بهم مزه میده حتی اگه استفاده نکنم ، اصلا نمیتونم پول پس انداز کنم ، همیشه هم آخر شب پشیمون میشم و غصه میخورم که چرا چیزی که لازم نداشتم رو خریدم و پولم رو خرج کردم ، نیاین از گرونی بگین ، بیایین بهم بگین چه جوری این عادت پول خرج کردن رو از سرم بندازم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه)