سلام!

دخترم، 18 سالمه ،  سوم راهنمایی که بودم به دلایلی تصمیم به ترک مدرسه گرفتم ، از دلیلش نمیتونم چیزی بگم جز اینکه اون موقع هیچ راهی نداشتم ... ،  میگم ترکِ مدرسه، چون هیچ وقت دلم نمیخواد از واژه ترک تحصیل استفاده کنم آخه من عاشقِ درس و یادگیری مهارت های مختلفم! تو این چند سالی که مدرسه نرفتم به یادگیریِ نقاشی، زبان و ترجمه پرداختم و الانم دارم زبان سوم میخونم .

ولی راستش این روزها بشدت تو فکر جبرانم با اینکه میدونم هیچ کسی از خانواده حمایتم نمیکنه اما میخوام غیر حضوری سیکل مو کامل کنم و ادامه بدم ، حالا سوالم اینکه من باید از کجا شروع کنم ؟ هشتم یا نهم ؟ آخه هیچی از روند امتحانات غیرحضوری نمیدونم .  و آیا  واسه پایه ی دهم به صورت غیر حضوری امکان انتخاب هر رشته ای هست؟

اصلا ی دختر 18 ساله بدون حمایت از پس هزینه هاش بر میاد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)