به‌‌ نام‌ خدا

سلام‌ خدمت‌ کاربران‌ خانواده‌ برتر‌

عزیزان‌ دختری ۲۰‌ ساله‌ام‌ با اینکه‌ رتبه‌ نسبتا‌ خوبی در کنکور‌ تجربی‌ آوردم‌ و پیرا‌پزشکی‌ شهرستان آوردم‌‌ ولی به‌ علت‌ مخالفت‌ خانواده‌ و عدم‌ تمایل خودم‌ نرفتم‌، راستش‌ الان‌ خیلی‌ سر در گم‌ هستم‌ میخوام‌ رشته ای‌ بدون‌ کنکور دانشگاه‌ آزاد را از بهمن‌ برم . من‌ بازار کار‌ برام‌ خیلی‌ اهمیت‌ داره ، هیچ‌ رشته‌ای‌ بازار کار‌ مناسب‌ ندارد‌‌ . مثلا‌ حسابداری‌ حقوقش‌ کمه‌ و با‌ حجم‌ اختلاس و ... اصلا‌ امنیت‌ ندارد‌ و برای‌ دختر‌ مناسب نیست .

مدیرت‌ هم‌ همین‌ طور‌‌ ، مدیریت‌ بیمه‌ چطوره‌ ؟ خواهشا‌ تجربیات تون را‌ بگید‌ آیا‌ امنیت‌ شغلی‌ دارد‌  و آدم‌ رو‌ متهم به‌ دزدی‌ نمی‌کنند . روان‌ شناسی‌‌‌ چه‌ طوره ؟ آیا‌ در درمانگاه‌ ها میشه‌ کار‌ کرد ؟ در مورد‌ رشته‌ حقوق‌ میترسم . بعد ها‌ در‌ آزمون‌هاش‌ قبول‌ نشم‌‌ ، آیا‌ حقوق‌ برای‌ دختر‌ مناسبه‌ ؟ کدوم‌ زیر‌ شاخه‌ حقوق‌ رو‌ به‌ یه‌ دختر‌ پیشنهاد میکنید .

در کل‌ در تجربی ‌۳‌ بار‌ کنکور‌ دادم‌ اما‌ شهر خودم ، دولتی‌ نیاوردم‌ به‌‌ نظرتون‌ برم‌ دانشگاه‌ در رشته ای علوم‌ انسانی‌‌ یا‌ نه‌ برای‌ کنکور‌ رشته‌ ریاضی‌ و فیزیک‌ بخوانم‌ و رشته ای‌ مهندسی‌ یا‌ آمار‌ قبول بشم‌ ؟

لطفا‌ نظرتون‌ را راجع‌ به‌ رشته‌ آمار‌ بگید . خدایی‌ در‌ وضعیت‌ کنونی‌ پول‌ به‌ دانشگاه‌ دادن برام‌ زوره ، اگر رشته‌ مناسبی‌ سراغ‌ دارید‌ معرفی کنین‌‌ ، پتانسیل‌ خوندن‌ تجربی‌ را هم‌ دیگه‌ ندارم ، خیلی‌‌ دلم‌ میخواد‌ دانشگاه‌ نرم‌ و هنرهای‌ درآمدزا‌ بیاموزم‌‌ اما‌ امان‌ از‌ حرف‌ مردم ، کار‌ با‌ کامپیوتر‌ را‌ خیلی‌ دوست‌ دارم .

یه‌ دنیا‌ سپاس‌ که‌ سوال‌ طویل‌ من‌ حقیر‌ را‌ مطالعه‌ کردید‌ و پاسخ‌ میدید و منو از‌ سردرگمی ، در‌ میارید‌ راستی‌ اگر نصیحتی‌ درباره‌ رشته‌های بهداشت‌ یا‌ ژنتیک‌ یا‌ میکرو‌بیولوژی‌ دارید دریغ نکنین‌ ، توصیه‌ ازدواج‌ هم‌ نکنین

سوال‌ خیلی‌ هاست‌‌ من‌ هم‌ سردرگم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)