سلام

من یه دختر متولد ۷۷ هستم ، امسال کنکور دادم و رشته ای که میخواستم قبول نشدم و میخوام بازم پشت کنکور بمونم، اما میترسم که سنم برای رفتن به دانشگاه زیاد باشه ، سال دیگه ان شاء الله اگر رشته ای که دوست دارم قیول شدم ۲۱ سالم میشه ، واقعا نگرانم . همش با خودم میگم قید کنکور مجدد رو بزنم و برم دانشگاه . ولی نه خودم دوست دارم نه پدر و مادرم راضی هستند که یه رشته ی بدون آینده بخونم ... .

فکر میکنم برم دانشگاه از همه بزرگترم و از طرفی میترسم دوباره یک سال از عمرم تلف بشه. واقعا نمیدونم چیکار کنم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)