سلام...

کسی هست که بتونه در رابطه با گوشی کمکی به من بکنه ؟ قضیه از این قراره که بنده گوشیم رو که یه مشکل کوچیک برای شارژ شدنش داشت بردم تعمیر ، ولی از وقتی برشگردوندم با یکسری مشکلات مواجه شدم...

مثلا برنامه ی اینستاگرام رو که دقیقا یک روز قبل بردن به تعمیر نصب کرده بودم و بنا به دلایلی حذف کردم الان هر کاری میکنم نصب نمیشه و میگه خطا در تفسیر بسته. بدتر از اون اینه که سرعت نت گوشیم به قدری کم شده که یک فیلم رو قبلا توی روبیکا به راحتی میدیدم الان نمیتونم ببینم یعنی اصلا باز نمیشه فیلم ...

کسی میدونه باید چکار کنم آخه این موضوع خیلی اذیت کننده ست ... راستی گوشی من سامسونگ هست نسخه ی اندروید 4.2


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
سوالات رایانه ای (۳۰ مطلب مشابه)