به نام خدا

سلام، امیدوارم حالت خوب باشه، نمیدونم اسمش رو چی میذاری، دلتنگی، دیوونگی، هر چی که اسمش رو میذاری بذار فقط بدون سال هاست چشم انتظارم . نمیدونم اسمت چیه، فاطمه، زهرا ، زینب، باران، رها ... ولی اگه اسمت رو هم میدونستم خیلی زود فراموش میکردم چون از بس نفسم و خانومی صدات میکنم اسمت رو فراموش میکنم .

سال هاست منتظرتم، منتظرم که بشی عشقم، بشی نفسم، بشی زندگیم بشی همه چیزم. سال هاست تو رویای خودم صورتت رو تصور کردم، دختری که با نگاه بهش تموم دلهره هام از بین میره و آروم میشم، دختری که مطمئنم روزی چنان منو تو آغوش میگیره که تموم تیکه شکسته های قلبم رو سرجای اولش میذاره .

روزهایی که از تو خیابون رد میشم تا چشمم به دختری غریبه میفته چشمام رو ازش برمیدارم چون نمیخوام با چشمی آلوده تو چشات نگاه کنم، چون میخوام پاک باشم تا با یه آدم پاک زندگی کنم. روزهایی که برای زود رسیدن بهت، برای سلامتیت و برای آرامشت دعا میکنم .

روزهایی که برای خوشحال کردنت برنامه میچینم، اینکه برات گل بیارم و ذوق کنی و یه دونه از گل ها رو بذاری لای موهات ، برات کادو بخرم، دو تایی بریم خرید، دو تایی بریم بیرون، بریم کوه، از جنگل تا آبشار، قدم زدن کنار دریا، دستت تو دستم باشه و بعضی وقت ها دستات و فشار بدم که یعنی حواسم بهت هست، تو هم سرت رو شونم بذاری و دو تایی خیره بشیم به دریا و از آیندمون صحبت کنیم.

روزهایی که ناراحتی بشم سنگ صبورت و مثل کوه پشتتم، باید بدونی که هر چی بشه تو عشق من میمونی و منم نفسم به نفست بنده. باید یه قول هایی به هم بدیم ، اینکه از خط قرمزهای هم عبور نکنیم .

اینکه اگه روزی اتفاقی واسه هر کدوم مون افتاد اون یکی دوباره ازدواج نکنه تا اون دنیا دوباره کنار هم باشیم ، راستش هر کس کارهای منو میبینه میگه خوش به حال خانومت، نمیدونم واسه چی این حرف رو میزنن، چون میبینن آدمی ام که سخت تلاش میکنم که خونوادم تو راحتی باشن، حتی بعد بیست سالی که پدرم فوت کرده و شدم مرد خونه، شایدم بخاطر اینه که تو کار خونه کمک میکنم و حتی ظرف میشورم ولی این یه نمونه رو ندید بگیر چون من زن میگیرم که خودم ظرف نشورم دیگه !

من اربعین سال 96 زمانی که از سامرا به سمت نجف میرفتیم تو رو از حضرت زهرا خواستم، قبلش هیچ تصمیمی به ازدواج نداشتم ، نمیدونم شاید بخاطر مالی یا بخاطر ترس از شکست، اما به حضرت زهرا متوسل شدم و خواستم خودش برام بره خواستگاری و چه سعادتی بالاتر از این که بی بی بره برات خواستگاری، و ببین تو چه فرشته ای هستی که حضرت زهرا میاد به خواستگاریت.

امیدوارم زوده زود بهت برسم و این نامه رو بهت نشون بدم .


مرتبط:

تو جوجه ی ناز و تپل منی منم شیر پر قدرتتم

مرا در خانه سروی هست

پیشنهاد ایده برای روابط عاشقانه در قالب بازی

در ازدواج، انتظار یه خانوم از رابطه عاشقانه چیه ؟

دلتنگی های عاشقانه و غیر عاشقانه

چکار کنم شوهرم عاشقانه تر باهام رفتار کنه ؟

الفاظ عاشقانه برای شوهر - تسخیر قلب احساسی شوهر (9)

عاشقانه ترین خاطرات تون رو به اشتراک بذارید

قربون صدقه های عاشقانه 2

در حسرت یه بوسه،یه پیام عاشقانه،یه عزیزم ... موندم

زیبا ترین حرف عاشقانه ای که از همسرتون شنیدید چیه ؟

حرف های عاشقانه یعنی چی؟

قربون صدقه های عاشقانه

فضاى وبلاگ رو عشقولانه کنید




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)