سلام  

وقت همگی به خیر
اول از همه باید بگم که تو دانشگاه با یه پسره دوست بودم بعدا که فهمیدم اون رابطه اشتباهه تموم کردم ، اون خیلی اصرار کرد که تموم نکنیم بدون من می میره و گریه و ...
منم اوایل فکر می کردم بدون اون می میرم اما با گذشت زمان دیدم که سخت نیست چون فهمیدم دوست داشتن هاش دروغ بود ، پشیمونم که چرا اون لحظه نفهمیدم آخه تو سختی ها تنهام گذاشته بود و فقط شعار میداد  .
حالا بی خیال ، خوشحالم که دیگه با یه خیابونی دوست نیستم ،میخواستم بگم از هفته بعد کلاس ها شروع میشه ،هفته اول رو نرفتم دانشگاه  ،اما از هفته بعد قراره ببینمش ،چه طوری رفتار کنم باهاش ؟ راستش سر این قضیه خیلی ناراحتم حتی میگم کاش دانشگاه نرم تا نبینم اون حال بهم زن رو ، ممنون میشم کمکم کنید  .
من الان که توبه کردم و فهمیدم اون کار اشتباهه به نظرتون میشه پسره دیگه ای بیاد سمت م؟ آخه الان فکر می کنن پس قبلا با یکی دیگه دوست بودم  شاید بی خیالم بشن  .چکار کنم  ،به خدا عوض شدم ،راستی یادم رفت بگم ۲۱ ساله  .
ممنون بابت کمک هاتون

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)