سلام

من در آینده ای نزدیک قصد دارم برای خواستگاری از یک دختر محجبه ی با حیای چادری همراه با خونواده به خونه ی اونا برم .... من اسیر حجب و حیا و ادب و شخصیت و دیانت این فرشته شدم نه مال و منال چون من شیرینی زندگی رو مثل متاسفانه بعضی ها توی یه چیزهای دیگه نمیبینم ...

من کلی دخترای فامیل که نه حیای اونا و نه پوشش اونا وضعیت مناسبی نداشتن رو که به من پیشنهاد میشد کنار گذاشتم و این دختر رو انتخاب کردم ... خونواده دختر خیلی هم وضع اقتصادی خوبی ندارن و میدونم و تحقیق هم کردیم که اهل زندگیه این دختر و پاک ...

من نمی خوام توی اون جلسه به بهانه ی این که متوجه شن ما و خصوصا من دختر خانم شون رو میخوام هیچی نگم راجع به یه سری مسائل ... . مثلا میخوام بگم من بیشتر از ۲۴ سکه مهریه رو قبول نمی کنم و خرج و مخارج دیگه مثل طلا و این چیزها اگه ببینم داره به صورت غیر منطقی با من برخورد میشه و فقط داره اول زندگی بار روی دوشم میذاره همون جا رابطه رو کات می کنم .

من قراره ی عمر زندگی کنم چرا باید یه هزینه های اضافی و کلی بدهی اول زندگی روی دستم بیفته و زندگیم با هزینه های زیاد و چشم و هم چشمی شروع بشه و بی برکت بشه ... عروسی مختلط و ساز و آوازهای حرام و اینام اصلا برام قابل هضم نیست ... از اسراف و تجمل هم بیزارم ...

مطمئن باشید اگه من این دختر رو بخوام به این آسونی از دستش نمیدم ولی دوست دارم زندگیم با صداقت و سادگی شروع بشه .. چرا مهریه رو چیزی معین کنیم که خدای ناکرده اگه اتفاقی افتاد نه من توان پرداخت همچین مهریه ای رو داشته باشم نه چیزی دست شمارو بگیره ..‌‌.

حالا دوستان من این رو به این خونواده میگم ولی خدا میدونه چقدر اون فرشته ی باحیای متدین چادری رو میخوام ... به نظرتون این حاضر جوابی و گفتن این چیزها از طرف من چه ذهنیتی برای اون دختر و خونوادش ایجاد میکنه ... از وضع مالی خودم چیزی نگفتم که فکر بد نکنید ولی جهت اطلاع بگم که خونه و ماشین دارم و یه مقدار پس انداز


مرتبط با کسب شناخت در مورد دختران مذهبی:

نحوه ی برخورد دختران محجبه با مسائل زناشویی در بعد از ازدواج

یک پسر از کجا بفهمه من محجبه می تونم زیبا باشم؟!

نمی خوام تفریحاتم رفتن به نماز جمعه و جمکران و خوندن زیارت عاشورا باشه

نیت پاک پسر می تونه یه دختر مذهبی رو قانع کنه منتظر بمونه ؟

چرا بعضی از خانواده های مذهبی تن به ازدواج زود هنگام دخترشون نمیدن ؟

خودنمایی بعضی از دختران مذهبی و چادری

ازدواج دختران مذهبی با پسری که در زمینه موسیقی فعالیت داره

جرات ندارم از یک دختر مذهبی خواستگاری کنم

دخترای مذهبی بعد از ازدواج می تونن جلوی شوهر بی حیا باشن ؟

آیا یک دختر مذهبی بعد از ازدواج در دلبری کردن کم میاره ؟

چرا دخترای مذهبی از رابطه جنسی متنفرن؟

یه دختر مذهبی چطور در خواستگاری بحث مسائل جنسی رو پیش بکشه ؟

چرا بعضی از دختران مذهبی بد خلق هستند

واکنش دختران خیلی مذهبی در مقابل تنوع طلبی جنسی شوهر

یه دختر با حیا در ابتدای عقد می تونه برای شوهرش بی حیایی کنه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج آسان (۵۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه)