سلام

میخواستم بپرسم با وضع اقتصادی پیش اومده آیا شما تغییری در سبک زندگی تون ایجاد کردین یا طبق روال قبل خرج میکنین ؟

خیلی ممنون میشم اگه بگید چه محدودیت هایی رو تعیین کردین برای خرج کردن و از چه چیزایی صرف نظر کردین و اگر مثالی هم یادتونه از افزایش قیمت شدید یه کالا اونم ذکر کنین .


پیشنهاد:

باید سبک زندگیم رو عوض کنم که دیگران غصه نخورن؟

نظرتون در مورد سبک زندگی من چیه ؟

شما درباره ی زندگی و سبک زندگی مختارید

بیش از حد به دیگران اهمیت میدم، این عادت رو زشت می دونم

بدی های دیگران رو پلی برای محبت قرار بدین

دیگران رو قضاوت نکنیم

آموزش سیاست در ارتباط با دیگران

همش خودم رو با دیگران مقایسه میکنم

خواهش می کنم احترام بگذارید به انتخاب های دیگران

کارم شده حسرت خوردن به دیگران


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)