سلام

پسرانی که عاشق شدند از نظر شخصیتی جزء کدوم دسته هستند . آیا در شخصیت های لمسی، سمعی و بصری متفاوته ؟ سن تون چقدره ؟ چه جوری عاشق طرف مقابل تون شدید ، اون بیشتر چراغ سبز داده یا دورادور عاشق شدید یا ... . بطور کلی شما پسران چه جوری عاشق میشید ؟!

منظورم عشقه نه علاقه ی گذرا . میخوام ببینم پسران با شخصیت های متفاوت یه جور عاشق میشن و عاشق شدن شون به سن شون ربطی داره یا نه ؟ 


مرتبط با عاشق شدن و عاشق کردن:

چرا عاشق هیچ پسری نمیشم؟

تا الان هیچ پسری عاشقم نشده

مدتی هست که دلم عاشقی کردن می خواد

چه جوری پسر مورد علاقم رو عاشق خودم کنم؟

آیا عاشق شدن دخترها با پسر ها فرق دارد؟

هنوز هم کسی مثل قدیما عاشق میشه ؟

14 سالمه، 6 ماهه که عاشق یه پسر شدم

راهنمای عاشق کردن کسی که دوستش دارید

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

آدم چطوری بشه یعنی عاشق شده ؟

عاشق پسری شدم که هیچ سنخیتی باهاش ندارم

ما پیر شدیم اما دریغ از یه عشق و عاشقی

توصیف معشوق از چشم عاشق



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)