سلام

بچه ها ، من از این که دو نفر با هم ازدواج میکنن و بعضی ها میان میگن زن از مرده سرتره و یا مرده از زنه سرتره بدم میاد. خیلی هم بدم میاد. آخه به کسی چه مربوطه؟ من دوست دارم چهره ی همسرم به دلم بشینه. ولی نمیخوام‌ خوشگل تر از خودم باشه.

به خاطر همین حرف هایی که بقیه میزنن، فکر میکنم شوهرم پیش خودش میگه: من خوشگل تر از خانمم هستم و مغرور میشه به خودش.

(البته اینا تصورات منه؛ من خودم خوشگلم از نظر بقیه؛ با اینکه کمی جوش میزنم ولی خیلی ها بهم گفتن که قشنگی) به خدا دختر مغروری نیسم و خودم رو بالاتر از بقیه چه از ظاهر و چه از باطن  نمیبینم.

البته من خیلی ها رو دیدم که مرد خوشگل تره از خانمه بوده و هیچ وقت به خودش مغرور نشده و زندگی خوبی در کنار هم دارند و برعکسش ر هم دیدم که خانمه خوشگل تر از مرده هستش و زندگی خوبی در کنار هم دارن .

البته من نمیگم هر مرد و یا هر زنی که خوشگل تر از همسرش باشه مغروره ، به خدا سوء تفاهم نشه، قصد بدی از حرف هام ندارم به امام حسین . به خدا نمیدونم این ها چه فکرایی هست که میاد توی سرم؛ شما جای من بودین چی کار میکردین؟ فکر میکنم زیادی دارم به چیزای بی خود

فکر کنین خواهرتون ازتون این سوالات رو پرسیده؛ چه جوابی بهش میدین؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)