سلام و خسته نباشید خدمت همه

دختر ۲۰ ساله ای هستم. یه راست میرم سر اصل مطلب.

تو خونواده ما گرفتن گواهی سلامت بکارت الزامیه برای دختر. من رابطه جنسی نداشتم و نمیخوام هم قبل از ازدواج تجربه کنم ولی این گواهی رو یه جور توهین نسبت به خودم میدونم. چند بار هم نظرمو راجع به این گواهی گفتم و گفته که درسته معنیش بده ولی باید انجام بشه! ما نمیتونیم سنت شکنی کنیم.

این موضوع باعث شده نسبت به همه مردها بدبین بشم و از ازدواج بدم بیاد. من نمیخوام منو به عنوان یه جنس و کالای دست نخورده بخوان! میخوام که یه رابطه انسانی مبتنی بر صداقت رو شروع کنم.

این موضوع باعث شده خیلی استرس داشته باشم. حتی رفتم دکتر بکارتم رو معاینه کنند ولی بازم استرس دارم! فکر نمیکنم با این اوضاع هیچ وقت بتونم دید درستی نسبت به ازدواج داشته باشم. مامانم میگه ذات همه ی مردا خرابه! و دنبال دختر دست نخورده هستن ... یا دنبال بچه ان. میگه ازدواج برای بچه دار شدنه. اگه ازدواج کنی و بچه دار نشی یا دوران نامزدی بکارتت رو از دست بدی و ... بدبخت میشی!

راستش یه تجربه تلخ هم از یکی از فامیلامون داریم که دوران نامزدی باردار شد و همسرش طلاقش داد! که اگه دختر خوبی بود چرا با من رابطه برقرار کرد ؟!

این حرفایی که میشنوم و دیدگاهی که نسبت به این موضوع تو اطرافیانم هست منو کلا از ازدواج متنفر کرده. آیا واقعا روابط همین قدر بی رحمانه هستند ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)