سلام

قبلا اینجا از نظرات متوجه شدم مدرس زبان هم هست و البته افراد دیگه ای که میتونن راهنماییم کنن ... ، میخواستم لطف کنید به من کمک کنید که بهتر به نتیجه برسم ...

من به نمره بالای 60  MSRT نیاز دارم و البته نمیدونم چرا در یادگیری زبان اعتماد به  نفس ندارم و همیشه حس میکنم موفق نمیشم ، دروغ چرا واقعا توش بی استعدادم ، البته من کتاب 504 رو یکبار کامل خوندم اما حدود یکسالی ازش میگذره و من فراموش کردم . تا حالا کلاس زبانی شرکت نکردم و ترجیح میدم با حداقل هزینه به نتیجه برسم چون بعضی موسسات واقعا فقط پولکی شدن بدون بازدهی خاصی...

میخوام بدونم منی که زبانم در همون حد امتحانات دبیرستان و دانشگاست که البته نمره م خوب میشد همیشه 18 به بالا بود  اما کلا میشه گفت نه میتونم انگلیسی صحبت کنم نه متوجه شم فقط شاید دامنه لغاتم متوسطه  ، تو چه مدت و با چه سطح مطالعه میتونم به این نمره برسم تو یه بازه زمانیه 8 ماه این شانس رو دارم ؟

البته به خاطر آزمون دکترا نمیتونم کل وقتم رو صرف زبان کنم میدونم با عدد و ارقام و ساعت و روز نمیشه مشخصا راجع به این موضوع حرف زد ولی حداقل شما طبق تجربه تون راهنماییم کنید که حدود زمانیش چیه  .

چون واقعا به مدرکش نیاز دارم، آیا کلاس سرعت این روند رو بیشتر میکنه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه) آموزش زبان انگلیسی (۴۷ مطلب مشابه)