سلام

چند  روز پیش تو اینترنت به مطلبی با عنوان پریود مردانه برخوردم ، اول برام خیلی عجیب بود ولی تو اینترنت سرچ کردم و پی بردم که منظورشون از این عبارت تغییرات هورمون های مردانه هست که باعث تغییر خلق و خو میشه مثل پرخاشگری ، غمگینی و افسردگی میشه و ۴ تا ۶ هفته یک بار رخ میده .

من خودم قبلا بعضی رفتار هایی رو تو مردهای اطرافم دیدم با خودم می گفتم نکنه مردا هم پریود میشن چرا یهو اینجوری می کنن . می خواستم از آقایون  بپرسم آیا همچین موضوعی درسته آیا تا به حال خودتون متوجه این موضوع شدین که بی دلیل یهو خلق و خو و رفتارتون تغییر کنه .

مطمئنا چون تو پسرا تغییرات فیزیولوژیکی آشکار وجود نداره متوجه شدن این موضوع برای خود فرد هم راحت نیست ، در کل من در این باره مطمئن نیستم و تو کتاب های دانشگاهی هم  مطلبی شبیه این بر نخوردم .

دوست دارم اگه کسی مطلبی در این باره خونده یا تجربه ای داشته به اشتراک بذاره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)