سلام

من فردی هستم که به شدت دوست دارم ارتباط اجتماعی خودم رو گسترش بدم و با آدم های مختلف آشنا بشم، چه خانم و چه آقا. میشه به من بگید چه طوری می تونم توی موقعیت های زیر سر حرف رو باز کنم و اون صحبت ادامه دار بشه ( و طرف این تصور براش به وجود نیاد که قصد دخالت در زندگی شخصیش رو دارم ) و بعد از اون اگر شخص مناسبی دیدمشون هم با هم ارتباط داشته باشیم؟
- اتوبوس/ایستگاه اتوبوس
- مترو
- دانشگاه (غیر هم رشته ای)
- سال بالایی یا سال پایینی که نمیشناسمش
- کلاس عمومی

(بیشتر هم راجع به جنس مخالف هم سن خودم و بالاتر یا هم جنس خودم با سن بالاتر برام صدق می کنه! که درباره با آقایون نمی خوام لاس زدن به حساب بیاد و صرفا ارتباطات اجتماعی سالمی باشه)
یه مسئله ی دیگه ای هم برام پیش اومده.

توی دانشگاهمون یه آقای معلولی هستن که چند بار پیش اومده با ویلچر بیان سمت من. من هم هر بار کاری برام پیش اومده و بلافاصله از اون جا بلند شدم رفتم و یه بار هم یادم نیست چی شد ولی انگار به یه مسئله دیگه خندیدم . ولی اصلا و ابدا به خاطر ایشون نبوده. از این موضوع خیلی میگذره، ولی همچنان ذهن من رو مشغول کرده.

من دوست دارم اگر احیانا فکر کردن که به خاطر حضور ایشون پا شدم رفتم یا به ایشون خندیدم، بدونن که این طوری نبوده. از طرف دیگه هم‌ مایلم با ایشون و دنیاشون آشنا بشم، بدون این که فکر نادرستی برام پیش بیاد. اگه باز هم این موقعیت برام پیش اومد، چه طور می تونم به طرز مناسبی سر حرف رو باهاشون باز کنم ؟ ( لازمه تاکیید کنم که علاقه ای در کار نیست ) حتی اطلاعی از این که چه رشته ای میخونن ندارم.

پیشاپیش از جواب هاتون سپاسگزارم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)