سلام
من یکی از کامنت گذاران پست "این زندگی اونی نیست که میخواستم" هستم که با نویسنده همزاد پنداری زیادی داشتم. اون جا  گفته بودم ته دلم یک کینه و گله ی کوچک از خدا  از گذشته تو دلم هست که  صاف نمیشه و فقط موقت فراموش میشه به خاطر سختی و تلاش های زیادی که کردم و دقیقه نود به در بسته خوردم. یک جورایی با خدا قهر بودم راستش اصلا دست و دلم هم نمیرفت قرآن بخونم یک مدت زیادی. حس میکردم چیزی عین گلوله تو دلم مونده بود سر این موضوع.
الان نمیدونم از دعای نویسنده پست و کاربرهای دیگه بود از حضور امام حسین بود نمیدونم واقعا چی بود که گفتم دعا کنید با این وضع حداقل از دنیا نرم، روز قبل تاسوعا  یک حالت عجیبی به دلم اومد. و از اون موقع با خدا آشتی کردم. یعنی بعد  گذشت یک سال تقریبا ...
نمیدونم چطور شد الان  به دلم اومد که خدا مسئول برآورده کردن نیازهای مادی و دنیوی نیست ، رابطه من و خدا رابطه ای بده بستان نیست. انسان ها جانشین خدا در زمین هستن ، حتی با کمک شیطان و نیروی نفس سایر انسان ها را آزار میدن و در این راه بیهوده اس اگر بگیم چرا خدا هیچ کاری نکرد.
این میان ابلیس بیکار نمیشینه و وسوسه میکنه و انسان تنهاست باید مبارزه کنه و اگر از خدا کمک نگیره رو به ناشکری به درگاه خدا میاره و ناشکری و کفر منش شیطانه و بس. ( منم ناشکری زیاد کردم) خدا عادل است اما وقتی خود انسان ها بهم رحم ندارن خدا بی گناهه . و قطعا عدالت خداوند در این دنیا نمیگنجه و پاداش صبر بندگان هم فقط در این دنیا نیست .
سختی های زیادی رو بر دوش و شانه ام  کشیدم تو زندگیم تا به الان . الانم کوله هایم خیلی سنگین هستن .حتی توان راه رفتن با این کوله های سنگین از مشکلات برام سخت شده. اما خدا دلم رو  به طور معجزه آسایی آروم کرده .
اگر هیچ وقت یادم نره که دنیا محل گذره و هر چند وقت یک بار به قول امام علی باید دید و دل نبست که هر چه زودتر باید گذاشت و گذشت و هر روز صدای قبر  رو که انسان رو میخونه من خانه تاریکی و مار و عقرب ام با خود چراغ و پاد زهر بیاورید. خواست ها و تلاش های دنیوی هیچی نخواهد بود.
ببخشید که خیلی پراکنده گفتم. ذهنم پراکنده بود و خواستم حال دلم رو بگم. از کاربرهای اون پست که برام دعا کردن ممنونم.
التماس دعا.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) تفکر در احادیث و روایات (۲۷ مطلب مشابه)