سلام

من امسال کنکوری بودم و رشته ی مهندسی کامپیوتر روزانه تو یه شهری که حدودا 4 ساعت با شهر خودمون فاصله داره قبول شدم . هدف من از همون اول این بود که دانشگاه دولتی قبول بشم تا خانوادم نخوان هزینه ی زیادی رو بابت تحصیل من بپردازن . اما الآن میبینم که با احتساب هزینه رفت و آمد و خوابگاه و ... بازم خانوادم باید کلی برای من خرج کنند .

از طرفی زندگی تو یه شهر دیگه هم برای خودم و هم برای خانوادم نگران کننده ست ، با این وجود، به نظر شما بهتر نیست که من همین رشته رو تو دانشگاه پیام نور شهر خودمون بخونم؟ هزینه تقریبا همون قدر میشه، فقط دیگه لازم نیست دوری از خانواده رو تحمل کنم .

ممنون میشم راهنماییم کنید، نمیدونم واقعا چیکار کنم، در مورد انتقالی هم یه چیزایی شنیدم ولی مثل اینکه شرایط سختی داره .


مرتبط با رشته کامپیوتر :

مهندس کامپیوترم، اما می خوام آموزگار بشم

رشته کامپیوتر یا حسابداری ؟

از رشته ی مهندسی کامپیوتر میشه درآمد خیلی بالایی کسب کرد ؟

برای مهندس کامپیوتر موفقیتی میشه متصور شد ؟

ترم دوم ارشد کامپیوترم ، برای پیدا کردن کار امیدوار باشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه)