سلام
چیزی رو که اینجا می نویسم کاملا واقعی هست چون خودم تجربه کردم. توی تاپیک عاشورا دیدم یه عده از دوستان حاجت شون درباره شفای بیماری سخت بود که بعضا چندین سال هم درگیر بودن .
به ذهنم رسید تجربه خودم رو اینجا بگم شاید به درد بخوره هم واسه اونایی که توی اون تاپیک درباره بیماری شون نوشته بودن هم واسه کسانی که چنین مشکلی توی زندگی دوستان و آشناهاشون دارن.
در روایات درباره عظمت سوره مبارکه حمد و اینکه خونده بودم در این سوره شفای هر دردی هست بجز مرگ مطالب زیادی هست اما باید واقعا بهش اعتقاد داشته باشید.
یه بنده خدایی بود که جوون هم بود چندین سال به یه بیماری وحشتناک دچار بود و عملا دکترا گفته بودن درمان نداره و فقط دارو میخورد که اثر بیماری رو کم کنه. یه بیماری که تمام زندگیش رو میتونست تباه کنه یه چیزی شاید از سرطان بدتر، من شاید خیلی اتفاقی با خواص سوره حمد آشنا شدم و روایاتی که در این خصوص وجود داره و میدونستم که با امید به خدا و وسیله قرار دادن این سوره عظیم الشان میتونم امیدوار به گرفتن نتیجه باشم واسه اون بنده خدا که یه دختر جوونم بود.
یه شب جمعه ای وضو گرفتم یه لیوان آب برداشتم رو به قبله با توجه و امید 70 مرتبه پشت سر هم سوره مبارکه حمد رو خوندم و به آب فوت کردم و بعد هم از خدا خواستم به حرمت این سوره به این بیمار شفا بده رفتم آب رو بهش دادم و اصلا راجب کاری که کردم نگفتم که پیش زمینه ای توی ذهنش نباشه. آب رو خورد و تموم شد.
یکی دو روز بعد بهم گفت خواب دیده و توی خواب بهش گفتن که خوب شدی خودش میگه بهشون گفتم من لیاقت نداشتم چطور شفا گرفتم میگه بهم جواب دادن بوسیله همین چیزی که خوردی. بعد هم میره آزمایش میده و دکتر بهش میگه خدا بهت نظر کرده و از اون بیماری خلاص میشه. عین واقعیت بود که گفتم فقط باید از صمیم قلب اعتقاد داشته باشید و امیدوار به خدا.
من شاید از هر آدمی بار گناهم سنگین تر باشه اما فقط امید به خدا و حرمت این سوره باعث عنایت خدا شد به همین خاطر اگه کسی درد و بیماری لاعلاج و سختی داره پیش خودتون نگید ما گناهکاریم خدا به ما نگاه نمیکنه .
اینطور نیست فقط امید و توکل. برای همه اونایی که بیمارن یا بیمار دارن امیدوارم خدا شفا و سلامتی عاجل بده فقط نا امید نباشید. امیدوارم که خبر سلامتیتون و همینجا بیاد بگین. 
"مهدی من"

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)