سلام

من یه سوال داشتم ، یه دختر دهه شصتی ام ، کارشناسی ارشد دارم رشتم خیلی خوبه از دانشگاه آزاد، الانم هم دنبال کارم و هم کلاس زبان میرم و تصمیم دارم برای دکتری بخونم هر چند هنوز شروع نکردم چون منابع رو ندارم هنوز، ولی با این حال اطرافیانم مدام به من میگن تو تنبلی، خوب اینا نشونه تنبلیه؟

قبول دارم یکم آهسته و آرومم تو کارام و یه کم خواب آلود ، ولی اصلا بی انگیزه و تنبل نیستم ، بعدم به خدا کار نیست من الان خیلی جاها فرم پر کردم ولی نمی خوان خوب تقصیر من چیه ؟ یه چیزه دیگه هم خوب من بخاطر این که یه کم از نظر فیزیکی و بدنی طبع سردی دارم خوب کمی کندم یعنی مثلا خیلی سریع کار ها رو انجام نمیدم یا خیلی وقت ها دچار حس بی حالی و ضعف میشم ، اما من خیلی پیاده روی میرم و سعی می کنم فعال باشم .

یه کم زیاد از گوشیم استفاده می کنم دلم می خواد کمش کنم اما یه کم سخته، اونم تمرین میکنم کمترش کنم، خوب چیکار کنم اینقدر به من نگن تنبل ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)