* مرد آن بود که در کشاکش دهر ، سنگ زیرین آُیاب باشد * <سعدی>

با سلام خدمت دوستان عزیز، من پسری 21 ساله هستم و دانشجو ، واقعیت از این قراره که میخواستم بدونم که شماها در زندگیتان ، چقدر سعی و تلاش برای رسیدن به موفقیت میکنید ، مثلا روی چند ساعت کار میکنید و زحمت میکشید .

من خودم واقعیتش آدمی تنبل هستم و خیلی کار و فعالیت نمیکنم ، در واقع میخوام کار و میزان زحمت شما برای من انگیزه ای بشه که منم داخل زندگیم برای رسیدن به هدف هام تلاش کنم .

اگه کسی نصیحت یا راه هایی برای ترک این عادت تنبلی یا گفته ای که به من کمک کنه، داره  بگه و از لطفش ما رو دریغ نکند .

امیدوارم توی زندگیتون شاد و موفق باشین .


مرتبط:

توصیه به جوانان برای داشتن یه آینده موفق

من یه توصیه میکنم، شما هم یه توصیه بکنید

توصیه های خواهرانه برای دختران

کارم از توصیه و نصیحت و راهکار دادن گذشته

به دختری که داره 20 ساله میشه چه توصیه هایی دارید

۱۵ توصیه به پسر ها در ارتباط با ازدواج، کار و زندگی

سرکوفت و نصیحت در نوجوانان نتیجه مطلوبی ندارد

تجربیات شما در مورد نصیحت های دیگران

با نصیحت های خیرخواهانه مرهمی باشید برای زخم هام

نصیحت کنید تا زمان پیری احساس نکنم عمرم الکی گذشته

چیکار کنم که هم آرامش داشته باشم هم موفق بشم

چند نکته ی ساده برای موفقیت در زندگی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه)