سلام دوستان خوبم

ببخشید یک سوال مدتیه ذهن منو خیلی مشغول کرده ، من دختری ۲۵ ساله، مجرد و به شدت دنبال کارم و خیلی جاها زنگ زدم و نتیجه نگرفتم چون یا راهم دور بوده یا مسائل دیگه ، مشکلی که دارم اینه که تو شهر خودمون کار با حقوق خوب پیدا نمیشه مثلا تمام وقت تا ساعت هشت شب ۴۰۰ میدن و دیگه اگه واقعا کار از نظر حقوق خیلی خوب باشه تو شهر خودمون از ۸_۱۳ حدودا ۳۵۰ تا ۴۰۰ هست که خیلی کم پیدا میشه ، ولی مرکز استان مون که ما باهاش فاصله داریم به کارهای اداری حقوق بهتر میدن .

حالا یکی از دوستان گفته بیا خوابگاه که اگه بتونم تو‌ مرکز استان مون کاری با حقوق ۹۰۰ پیدا کنم خوابگاه رفتنم به صرفه تر میشه چون راه مون دوره نمیتونم تا شب تو مرکز استان مون بمونم و مجبورم برم خوابگاه .

اما نمیدونم با همون حقوق خیلی کم تو شهر خودمون برم سر کار یا بازم صبر کنم و بگردم که کار بهتر پیدا کنم واقعا تو این موضوع موندم ، خب واقعیتش به پولشم نیاز دارم .

و اینکه الان یه سری میگن فعلا تو شهر خودتون برو تا یه کار خوب پیدا کنی ، واقعیتش اگه رفتم نمیذارن دیگه به این زودی ها بیرون بیام و باید حداقل شش ماه وایسم پای کار . به نظرتون همچنان صبر کنم  و دنبال کار خوب باشم یا برم سر کار .

ممنون از نظرات تون


مرتبط :

گرفتن امتیاز دکه خوراکی یا کیوسک روزنامه فروش

یه دختر تنها چطور باید جهیزیه ش رو مهیا کنه ؟

آموزش بازاریابی، چطور جنس به مغازه دارها بفروشم ؟

چطور میتونم در خیاطی زنانه مهارت لازم را بدست بیارم و موفق بشم؟

بازاریاب شدن چه شرایطی داره ؟

کسب درآمد از تایپ و ترجمه با استفاده از اینترنت

چگونگی راه اندازی آژانس بانوان

بدون مدرک، از راه ترجمه میشه کسب درآمد کرد ؟

کسب درآمد برای یه دختر دبیرستانی

کسب درآمد از طریق وبلاگ یا سایت

می خوام رشته ای رو بخونم که دستم تو جیب خودم باشه

چطوری یه کاسبی ساده، بدون هزینه و با درآمد قابل قبول داشته باشیم ؟

دختری 31 ساله ام، مجبورم به دنبال کسب درآمد باشم

اشتغال یه دختر 20 ساله بدون داشتن تخصصی خاص

ایده جدید برای کار در منزل بدون سرمایه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) آموزش کسب درآمد برای دختران (۹۶ مطلب مشابه)