سلام وقت همگی بخیر و عزاداری هاتون مقبول درگاه الهی
دوستان سوالی دارم که میخوام کمکم کنید  .
به تازگی با آقایی آشنا شدم که هر دو به نیت ازدواج داریم شناخت بیشتر رو انجام میدیم .یعنی در مرحله شناخت هستیم . بنده به شدت شلوغ و شیطون و پر سر و صدا هستم ( بیرون نه. فقط داخل خونه ) .
از بین حرف ها و رفتار های این آقا متوجه شدم به شدت ساکت و آروم هستن ، بنده عجول ایشون صبور . حالا نمیدونم باید چکار کنم توی دو راهی موندم . خودشون میگن صبور باش الان به خاطر نامحرم بودن رعایت میکنم دوست ندارم علاقه به وجود بیاد بین مون . ولی من میترسم بعدا هم همین طور باشه .یعنی کلا کسی که خلقتش شلوغ و پر سر و صداست همیشه هست کسی هم که نیست همیشه ...
اگه بخوام اون جوری آروم و ساکت بشم افسرده میشم انگار . دیگه گیج شدم .فقط تو همین مورد باهاشون مشکل دارم . چکار کنم ؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)