سلام به همه ی دوستان

امیدوارم عزاداری هاتون قبول درگاه حق قرار گرفته باشه. سوالی که دارم از آقایون ( متاهل و مجرد ) و خانم ها ( متاهل ) هست. اگه خدا بخواد من بعد از محرم و صفر عقد میکنم و با توجه به تحقیقاتی که داشتم یکی از مهمترین دلایل ازدواج از طرف آقایون رسیدن به آرامش هست چیزی که خداوند به دختر ها و پسرها وعده داده.

میخوام بپرسم چطور میتونم این آرامش رو در همسرم در زندگی مشترک بوجود بیارم ؟ چه کاری رو بیشتر بکنم ؟ چه کاری رو اصلا انجام ندم ؟ چه برخوردی در زندگی داشته باشم ؟ و اینکه کلا توقعات آقایون در این  زمینه رو میخواستم بدونم.

ممنون میشم راهنمایی کنید.

فقط اینکه بنده صاحب این پست هستم واز نظر شرعی راضی نیستم که کسی پست بنده رو به حاشیه ببره (مثل بعضی از پست ها) و یا جواب های نامربوطی بده.

بی صبرانه منتظر جواب هاتون هستم.


مرتبط :

یه زن می خوام که کنارش آرامش واقعی رو تجربه کنم 

حس میکنم با خواستگارم که 11 سال بزرگ تره به آرامش میرسم

چه چیزی باعث آرامش در زندگی میشه

دلم از زندگی آینده آرامش و عشق میخواد

من فقط آرامش میخوام، چیزی که تو خونه ی پدرم ندارم

چطور یک زندگی با آرامش و بدون جنگ اعصاب داشته باشم ؟

کسی جز خود شما، مسئول بازگشت آرامش تان نیست

خدایا دلم آرامش میخواد ...

همه چیز دارم ولی کسی که بهم آرامش بده ندارم

نمیتونم به آدمی که قراره کنارش آرامش داشته باشم اعتماد کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)