با سلام

من یه مادرم که یه پسر ۹ ساله دارم و شوهرم هم یه کارمند ساده ست و یه زندگی خیلی خیلی ساده داریم و به سختی امورات میگذرونیم ، امیدی هم به آینده نداریم که اوضاع مون بهتر بشه حالا اگه بدتر نشه که راضی هستیم.

پدر شوهرم در زمان بچگی شوهرم به رحمت خدا رفته و پدر خودم هم خرج خودش رو به زور میده. همه این ها رو مقدمه گفتم تا بدونید ابدا امکان اینو نداریم تا پسرمون رو تو سن پایین زن بدیم. از طرفی من مدتیه با این سایت آشنا شدم و مطالبی خوندم درباره اینکه پسران با نداشتن رابطه جنسی و یا رابطه عاطفی با دختران دچار عقده و تنفر از جامعه و جنس مخالف میشن و ممکنه در سن بالاتر اصلا ازدواج نکنن و این منو خیلی نگران کرده. 

به من بگید باید چیکار کنم که در اون سن از نظر روحی آسیب نبینه ؟


مرتبط:

اگه یه پسر داشتم ...

پسرم همیشه از پسرای دور و برش کتک میخوره

بذارم پسر 13 ساله ام با بچه ها بازی کنه یا محدودش کنم ؟

چطوری بچه هامون رو ولایت مدار بار بیاریم ؟

ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﮐﻮﺩﮐﺎﻥ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﻣﻬﺮﻭﺭﺯﯼ ﺑﯿﺎﻣﻮﺯﻧﺪ؟

در برخورد با نوجوون ها سختگیری هم حدی داره

تربیت بچه های نسل گذشته بهتر بود یا حالا ؟

برای مستقل بار آوردن بچه هاتون چه کارهایی رو انجام میدید؟

طرح مراقبت از خود - مبحث خودآگاهی

سعی کنیدبرای فرزند آوری تون برنامه داشته باشید

تربیت فرزندان مون در آینده چه طور باید باشه؟

از ایده های تربیتی تون برای داشتن فرزند صالح بگید

بهترین درسی که می تونید به یه نوجوان بدید چیه ؟

تلاش کنیم پدر و مادر خوبی باشیم

روش مواجهه با ضربات روحی کودکان

چگونگی درمان حسادت کودکان

اضطراب و استرس در کودکان

حدود محبت به بچه ها برای جلوگیری از سوء استفاده ی اون ها

راهکار یا تجربه ای در زمینه یاد دادن قناعت به بچه ها دارید ؟

لطفا بچه هاتون رو محدود نکنید

رفاقت با فرزندان ، خطر آزارهای جنسی در اون ها رو کاهش میده

اجازه بدهیم بچه ها سختی های طبیعی زندگی را لمس کنند

آموزش دشمن شناسی به نوجوانان و جوانان

بچه ها فراتر از اون چیزی که ما تصور می کنیم می فهمند

آیا شما بدنبال مطیع بودن فرزندانتان هستید ؟

دلم نمیخواد پسرم بی تربیت و بد دهن بار بیاد

نحوه ی رفتار با بچه ای که از والدینش باج گیری میکنه ؟

چطور رازداری و اهمیت اون رو به همسر و فرزندانمون یاد بدیم؟

تو رو خدا یه کم با بچه هاتون مهربون تر باشین

اصول برخورد با بچه ی بی تربیت و پر رو

خدا میگه از بچگی بچه هاتونو با دین آشنا کنید اما ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت جنسی پسران (۶۳ مطلب مشابه) تربیت رفتاری پسران (۱۲۳ مطلب مشابه) مسائل والدین (۵۴ مطلب مشابه)