سلام دوستان

من دختری ۱۸ ساله هستم. رشتم انسانیه و امسال کنکور دادم. بعد که نتایج کنکور اومد با کمی فکر کردن تصمیم گرفتم برم رشته نقاشی ، من رشته انسانیم دوست دارما ولی ... من رشته نقاشی رو خیلی خیلی دوست دارم. از همون اولم دوست داشتم برم رشته هنر ، ولی تصمیم گرفتم برم رشته نظری.

یه ذره یه فکر میکنم میبینم رشته هنر و نقاشی خیلی بهم آرامش میده ، همیشه نقاشی های باب راس که توی تلویزیون پخش میشد رو همیشه می نشستم جلوی تلویزیون با عشق نگاه میکردم.

یه مشاوره هم باهام کمی حرف زد و اینا و یه چند تا سوال پرسید و تصاویر مختلف بهم نشون داد و گفت: تو هنری هستی و رنگ شخصییتتم آبیه ، و رشته های انسانی و هنر و اینا میتونی بری. تو راهنمایی، یه طراحی هایی میکشیدم که نگو. اینقدر خوشگل و زیبا و درست میکشیدم. به کیک و دسر و اینا که اینقدر علاقه دارم که نگو.

حالا میخوام ببینم من بدون کنکور برم رشته نقاشی خوبه یا با کنکور ؟ منابع کنکورش چیه ؟ چون رشته ی دبیرستانم هنر نبوده می تونم موفق باشم؟ اگه با کنکور خوبه وارد این رشته بشم؛ قصد دارم در کنار خوندن کنکور؛ کلاس های رنگ و روغن و اینام در کنارش بیشتر بتونم موفق بشم.

به نظرتون من چی کار کنم ؟ دارم دیوونه میشم از بلا تکلیفی.

قصد دارم برم غیر انتفاعی چون تو کلاس های عملی خیلی خوب پیش میره. ( البته خیلی هاشون نه همشون )


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)