سلام دوستان عزیز

من مدتهاست که میخوام این سوال رو بپرسم شاید که تجربیات و راهنمایی های شما بهم کمک کنه که خودم رو با شرایط جدید و ناخواسته خودم وفق بدم.

شاید برای خیلی از شماها پیش اومده باشه که به ناحق از چیزی که به خاطرش تلاش کردید و لیاقتش رو داشتید محروم بشید ، اینکه همه چیز دست به دست هم بده تا در جایگاهی قرار بگیرین که میدونید لیاقت تون بیشتر از اینه ، در چنین مواقعی حسرت وقت و تلاشی که به ناحق بر باد رفته خیلی به آدم فشار میاره ، مخصوصا اگه بدون نا امیدی و با هر بار شکست بازم به تلاشت ادامه بدی و آخرش ...

همش از خدا میپرسم آخه چرا ؟ نمیدونم چطور خودم رو با شرایط جدید زندگیم وفق بدم ، پس عدالت خدا کجاست ؟ همه بهم میگن صبر کن و ناامید نباش حتما خیریتی برات داره و مصلحت خدا بوده ...

طعنه و کنایه بقیه هم به کنار ولی آخه تا کی ؟ بیشتر از هر چیزی این احساس که خدا منو دوست نداره عذابم میده اینکه این طور ناامیدم میکنه. حالا سوالم اینه اگه شما هم در همچین شرایطی قرار گرفتین چطور پذیرفتین و باهاش کنار اومدین ؟ آیا بعد ها به حکمت خدا پی بردید یا همش حرفه ؟

چطور ناکامی ها رو از ذهنم پاک کنم و دل به آینده ای بسپارم که عدالتش برام رنگ باخته ؟


مرتبط:

یک شب طلایی بجای چهل شب

اگه یک دعای مستجاب داشته باشید اون چیه ؟

برای حاجت های همدیگه دعا کنیم

30 راهکار عملی دعا کردن صحیح

چرا وقتی بارون میباره آدم دوست داره دست به دعا برداره؟!

دعا در حق دیگری زود مستجاب میشه

احساس میکنم چون گناه میکنم خدا دعامو مستجاب نمیکنه

عاقبت به خیر نشد کسی جز به دعای خیر پدر و مادر

روش درست دعا کردن و موانع استجابت آن (1)

اعمالی که باعث عدم استجابت دعا می شوند

مطمئن باشین که با دعا کردن هیچی عوض نمیشه !

دعا کردن در حق دیگری چقدر تاثیر داره در اون فرد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)