سلام

یه سوال داشتم درباره قبول کردن کار دانشجویی تو دانشگاه ، دختریم ۲۰ ساله که مهندسی شیمی میخونم چند روز قبل مسئول دانشکده گفت میخواد کار دانشجویی معرفی کنه و گفت اگه بخوای اسم تو رو بدم ، گفتم شرایط چه طوره، سرش شلوغ بود به طور خلاصه توضیح داد که یکی موقع ثبت نام ورودی ها برم کمک ،یکی هم اوقاتی که کلاس ندارم برم کمک کنم تو آموزش .

حالا خودتونم می دانید که پول کار دانشجویی خیلی کمه برا منم پول مهم نیست مشکل مالی ندارم ، اما خودم دلم میخواد کار کنم اما بیشتر علاقه داشتم تو آزمایشگاه کار کنم که شاید بلاخره بتونم از اون جا جذب شم و کاری داشته باشم ( چند نفر و دیدم از این راه جذب شدن ) کار تو آزمایشگاه رو دیدم جذب شدن اما کار تو آموزش و ثبت نام رو نمی دونم ، باز شما اگه تجربه ای یا راه حل و کمکی در این  مورد دارید بهم بگید ممنونم .

حالا به نظر شما قبول کنم این کار رو ؟ ، اگه میگید ممکنه به درسم ضرر بزنه و ... ، سعی می کنم با برنامه ریزی درس بخونم ، راستی برام دعا کنید که بابام  هم قبول کنه ، همین  الان که دارم می نویسم داره اذان میگه واسه همتون دعا کردم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) آموزش کسب درآمد برای دختران (۹۶ مطلب مشابه) اشتغال دانشجویی (۴۵ مطلب مشابه) معرفی مشاغل (۳۰ مطلب مشابه)