سلام دوستان

من پسری ام که از بچگی تو تکیه ها و هیئت ها بزرگ شدم ، دختران برام اهمیت نداشتن اصلا ،  حتی وقتی همه ذوق میکردن وای دانشگاه مختلطه من برام مهم نبود اما تو اوج بی اهمیتی به این قضیه یه فرشته پیدا کردم ، زیاد شنیدید این با بقیه فرق داره اما من قبول نداشتم این حرف رو اما واقعا دیگه کسی نیست با این ویژگی ها با اون رفتار خاص که من مجذوبش بشم .

برام همه دختران تو حاشیه بودن و خواهند بود این یه نفر نمیدونم چیکار کرد باهام ... بهم گفت دختر خوب زیاده چرا من چرا منو انتخاب کردی گفتم تو فقط برام خاصی ، به هزار دلیل ...

تا حالا تک و توک بهش توجه کردم اما میخوام دلش رو بدست بیارم ، مهلتم خیلی کمه ، دختر بسیار خاص و مقیدیه پکیجی از ویژگی های نابه که تا حالا ندیدم و بعیده ببینم. ( مادرم خواستگاری کرده ازش ) اما گفته فکر میکنن به حرفم .

مجابش کردم یه جلسه مهلت گرفتم اساسی خودم ، حرفام و علاقم رو ثابت کنم .

دخترا کمکم کنید چیکار کنم دلش رو بدست بیارم ( من تخصصم تو حرف زدنه و هدیه دادن ) اما فوق العاده خاص و سختگیره ، نمیخوام اشتباه کنم فرصتم کمه هدیه غیر گل چی بدم بهش ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)