سلام

شاید این سوال عجیب باشه ولی واقعیت امر اینکه چند ماه که درگیر کار خیر شدم و متاسفانه هر چقدر تلاش می کنم این موضوع رو در اولویت قرار بدم و بصورت جدی پیگیر بشوم نتیجه عکس داده ! ...

تصور دیگری از آشنایی برای ازدواج داشتم، فکر می کردم زمانی که شخصی شرایطش رو دارد یا لااقل فکر میکند که دارد، تصمیم می گیرد و حداکثر طی مدت یک یا دو ماه به نتیجه می رسد، گویا اشتباه می کردم؟! ...

چند بار به اصرار خانواده و اطرافیان جلساتی رو ( رسمی و غیر رسمی) با خانواده هایی که مورد تایید بودند هماهنگ کردیم و حضوراً صحبت کردیم ولی متاسفانه هیچ اتفاقی نیفتاد و بجای اینکه اشتیاق به ادامه پیدا کنم وضعیت بدتر شد!

ی جای کار میلنگه و متاسفانه بنده تقریباً دارم به حالت بی تفاوتی نزدیک می شوم، که به نظر خطرناک میآد ...

چاره کار چیست؟

بزرگوارانی که این مطلب رو خوندن، اگر تجربه مشابهی دارند یا راهکاری به نظرشون می رسه، لطفاً بنده رو راهنمایی کنند.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)