سلام

من و خواهرم نمی‌تونیم درباره یه چیز نظر بدیم یا بحث کنیم اگه بخواییم کتابی را که خوندیم معرفی کنیم نمی تونیم توضیح بدیم از کتاب چه برداشتی کردیم و داستانش چیه یا اگه یه فیلم نگاه کنیم نمی تونیم برای یه نفر توضیح بدیم .

کتاب ها را با علاقه و آرامش و دقت می خونیم  حرف زدنم بلد نیستیم من بیرون از خونه یه کلمه هم نمی تونم حرف بزنم اگه یه نفر خیلی مهربان باشه چند کلمه حرف میزنم ، اعتماد به نفس نداریم دلیلشم اینه که پدرم از بچگی نذاشت با کسی رفت و آمد کنیم و بیشتر وقت ها تو خونه بودیم و تو خونه هم نمی ذاشت حرف بزنیم جلوی دیگران تحقیرمون میکرد .

از لحاظ هوشی خیلی باهوش هستیم و حافظه مون خوبه ، تو مدرسه درسمون خوب بود فکر میکنم  فن بیانمون ضعیفه 

از جواب هایی که میدهید ممنون


مرتبط :

در جمع های دوستانه، از چی حرف بزنیم که غیبت نشه ؟

دوست دارم که غیبت کردنم کم بشه اما نمیدونم چه جوری؟

گناه غیبت چه جوری بخشیده میشه ؟

موقع حرف زدن با دیگران، حرف کم میارم

دلم میخواد همه جا حرف برای گفتن داشته باشم

مراقب حرفها و گفته هایمان باشیم

اصولا حرف مردم برام مهم نیست

به حرف مردم خیلی حساسم

چکار کنم راحت حرفم رو بزنم و تصمیم بگیرم؟

از روی سادگیم یه حرفی میزنم که نباید بزنم

چطوری به خاطر کم حرفیم مغرور به نظر نرسم؟!

اول فکر کنید بعدا حرف بزنید

مواظب حرف ها و رفتارهامون باشیم

اصلا بلد نیستم خوب حرف بزنم

قبل از هر چیزی اول یاد بگیریم چطور باید حرف بزنیم!

حرف های دیگران خیلی واسم مهم شده

عاقل اول فکر می کند سپس حرف می زند

تصمیم گرفتم دیگه زیاد حرف نزنم

حرف بقیه نسبت به من و رفتارم برام خیلی مهمه

بعضی حرف ها رو هر جایی نزنید

دل شیر ندارم که حرفم را رک بگویم

هر حرفی باید در موقعیت خودش زده بشه

می خوام قوی بشم طوری که در مقابل حرف دیگران خودم رو نبازم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه) مسائل والدین (۵۴ مطلب مشابه)