سلام

می خواستم از تجربیات تون در مورد رانندگی بدونم .

من یه دختری هستم که حدود یک سال پیش گواهینامه گرفتم ،در امتحان کتبی نمره کامل رو کسب کردم ولی امتحان شهری بار سوم  قبول شدم، احساس می کنم استعداد رانندگی ندارم البته پدرم هم به شدت ماشینش رو دوست داره و خیلی هم می ترسه که تو رانندگی تصادف کنم و به خودم آسیب بزنم ، هیچ وقت نمیذاره پشت فرمون بشینم و تا می خوام تمرین کنم میگه وای یواش وای بگیر چپ بگیر راست آخرش هم هول می کنم و ماشین خاموش میشه ، استرسم هم زیاده ،هم خودم استرسی هستم هم با حرف های پدرم استرسم بیشتر میشه .

می خواستم بدونم چه راه حلی دارین که من راننده خوبی بشم با توجه به این که ماشین هم در اختیارم نیست، آیا به نظرتون اگه به عنوان تمرین با مربی رانندگی چند وقت یک بار تمرین کنم بهتر میشه ؟ چون هر بار می خوام رانندگی کنم پدرم هولم می کنه و نمی تونم درست برونم شاید اگه تجربه ام بیشتر بشه ترس پدرم هم کم تر شه و اجازه رانندگی رو بهم بده ، البته رانندگی با ماشین آموزشی هم چون ترمز و کلاج برا مربی داره آسون تره و خطرش کمه . ممنون از نظرات تون اگه تجربه مشابهی داشتین خوشحال میشم کمکم کنید .

در ضمن من خیلی جاها به رانندگی نیاز دارم چون پدرم هم اکثرا حضور ندارن و خانواده به رانندگی من نیاز دارن، پس لطفا از این که نمیاین بگین خوب رانندگی نکن و بخواین منعم کنید .

ممنون میشم 


مرتبط:

از گرفتن گواهینامه رانندگی دارم ناامید میشم

موارد جدید یا عجیب موقع امتحان رانندگی

تازه گواهینامه گرفتم، از پارکینگ مون میترسم

تجربیات شما در مورد آزمون شهری گواهینامه رانندگی

چند نکته برای گرفتن گواهینامه رانندگی

تجربیات شما در مورد گرفتن گواهینامه رانندگی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)