الهی! محبوب من ، الهی مقصود من ، معبود من ، معشوق من ، پروردگار من !

ای که جز خوشنودی و رضایتت چیزی نمیخواهم ! مرا ببخش که جمله های من در خور صحبت کردن با تو نیست  ، تو را شکر میگویم بابت هر آنچه که به من دادی و شکر میکنم بابت هر آنچه که به من ندادی !

این بخشی از صحبت همیشگی من با خدا بود بعد از نماز ... ،اطرافیان میگن چقدر نماز رو لفتش میدی! اما من با این همه که با خدا حرف میزنم باز هم اخیرا احساس میکنم کمه و باز هم خدا رو فراموش میکنم گاهی ،خیلی ترسناکه نه ؟! تو همچین دنیایی زندگی کنی بعد خدا رو هم فراموش کنی ؟ پر از حرف هایی هستم که حیف بود گفته نشه،یه خانم بیست و سه ساله هستم ، طرد شده از طرف خیلی ها !پشت سرم حرف زیاد هست !تهمت هم هست ، قلبی آرام دارم  ،به شکرانه اش مینویسم .
شاید کسی وسط این همه آدم ! گیر افتاده ! شاید کسی هنوز نگاهش به دنیاست ! به آدم هاش! به حرف هاش! به بازی هاش! شاید کمک بخواهید ... ،تا حالا شده کار تون رو از دست بدید ؟از طرف خانواده و بستگان هم طرد بشید ؟!  کلی هم پشت سرتون حرف بزنن ؟! ترسناک نیست بلکه میشه از همه ی این ها پل ساخت فرصت ساخت ،میشه باز هم رشد کرد  ،هیچ کدام از این اتفاقات ترسناک نیست .

اول از همه ،همه رو ببخشین  ،سخته ولی ممکنه ، خیلی ها زیر بارش نمیرن چون سخته بخشیدن همه ! ،حتی پیش خدا شکایت نبرین  ،فقط شکرش کنید  ،فقط  شکر  ، راضی باشید به رضای خدا  ،در هر شرایطی !اگر از دست کسی خیلی آه کشیدین دعا کنید خدا کاری باهاشون نداشته باشه  ،دعا کنید خدا هم ببخشه  ، چون یه قلب پاک لازم دارید !خیلی بهش احتیاج دارید  ،برای عشق  ،بگذارید خدا عاشقتون بشه  ،جلوی این اتفاق زیبا رو نگیرید ،آنقدر از همه ی گناهان تون توبه کنین تا قلب تون پر از خدا بشه ،عشقی که پایان نداره .
بعد به لطف خدا میبینید که چه کار های بزرگی میتونید انجام بدید  ، چه فرصت هایی پیش روی شماست ، خدا به شما عزت میده  ، آرامش میده .ما این طوری از سختی ها فرصت میسازیم  ، یا دافِعِ کلِّ بَلیّه 

الهی خدا مواظب همتون باشه

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)