سلام

وقت بخیر

راستش من خرداد ماه بودم که اینجا طرح سوال کردم که 18 سال مشکل لکه بینی دارم و به طور ناگهانی در مرداد ماه یائسه شدم و پزشک گفتن تخمدان هام از کار افتادن.

حالا از اون دوران و عوارض داروها و خود مشکلات رحم و  تخمدان لکه های قهوه ای رو صورتم دارم که با توجه به  پوست سفیدی دارم خیلی تو چشم میزنه. دوستان ضد لک خوب که امتحانش رو پس داده باشه سراغ دارید ؟

معمولا همه میخوان تبلیغاتی کار کنن و نمیشه خیلی به حرف مشاورای داروخانه ها اطمینان کرد. حداقل من این مورد رو درست کنم که بیش ازین روحیه ام داغون نباشه. دلیلش رو برای این گفتم که دوستان نگن برو دنبال علتش و درمان کن . دیگه درمانی نیست.


مرتبط:

دلم یه پوست یه رنگ و یه دست میخواد که بی آرایش زندگیم رو بکنم

آیا دو رنگی پوست بدن دختر مورد علاقه تون براتون مهمه؟

ازدواج با دختری که بیماری پوستی نادر به نام ماکولار آمیلوئیدوز داره

با اونایی که صورتشون زشته چه رفتاری دارید ؟

دخترم و مادرزادی توی صورتم ماه گرفتگی دارم

تجربیات شما در مورد رفع تیرگی بدن و برداشتن خال صورت

من دخترى نازیبا (زشت) هستم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)