سلام به همه ی کاربران عزیز

دختر ۱۸ ساله هستم که تازه کنکور دادم. درسم از همون اول ابتدایی خوب بوده و تا پیش دانشگاهی تموم نمره ها و معدل هام بالا بوده ( البته درک و فهم درس برام مهمه که اینم باعث بالا رفتن نمره میشه ) . همیشه دوست داشتم واسه جامعه مفید باشم و بتونم کمک به هموطنانم کنم.

علاقه ی خاصی به درس خوندن دارم و اهل مطالعه هستم چه درسی و چه غیر درسی. علاقه خاصی به کار کردن در پیش دبستانی ( به عنوان مدیر و یا موسس ، دوست دارم مشغول به کار بشم، ولی مربی اصلا نمیخوام بشم ). مدرسه هم دوست دارم به عنوان معلم مشغول به کار بشم. تدریس تو دانشگاه هم دوست دارم.

و دوست دارم در کنار درسم ژله و دسر و انواع کیک و شیرینی درست کنم و یه کانال بزنم تا مشتری ها هر کدوم رو که مایل بودن سفارش بدن و نوش جان کنن. عشق و علاقه به کار و درس واسم مهمه و حقوقش واسم مهم نیست که متوسط باشه ، اگه کمم باشه مشکلی نداره ولی خیلی خیلی کم نباشه.

البته ازدواج که کردم تموم محبت و عشق و علاقه رو به پای همسر و بچه هام میریزم و هیچی واسه شون کم نمی ذارم.

میخواستم ببینم پسرای گل دوست دارن همسر آیندشون شاغل باشه، و توی این محیط هایی که عرض کردم کار کنه ؟ یا ترجیح میدن خانه دار باشه ؟ نظرتون چیه ؟


مرتبط:

بررسی ملاک شاغل بودن خانم در ازدواج

نحوه برخورد دختران شاغل با تمایل برخی از پسران به ازدواج با آن ها

میخوام در مورد ازدواج با دختر شاغل باهاتون مشورت کنم

کارمندم، با یه دختر کارمند ازدواج کنم و یا خانه دار ؟

تمایل بعضی پسران به ازدواج با دختران کارمند و دهه هفتادی

با یک معلم هم سطح خودم ازدواج کنم یا با یک خانه دار ؟

زن خانه دار رو ترجیح میدید یا شاغل ؟

پزشک هستم، نمی دونم همسر خانه دار انتخاب کنم یا ...

به چند دلیل میخوام که همسر آینده ام شاغل باشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)