با سلام

در رابطه با شرایط ازدواج و ترس پسرها از مهریه یک سوالی ذهنم رو درگیر کرد و خواستم مطرح کنم .

من به عنوان یک دختر حاضرم با پسری که اخلاق و انسانیت داره ازدواج کنم و حتی هزار تومن هم مهریه نگیرم،  خودم دانشجوی ارشد یک دانشگاه دولتی هستم و کار دولتی با درآمد عالی هم دارم و نیاز مالی ندارم خدا رو شکر ، ظاهر خوبی هم دارم .

منتها در قبال نذاشتن مهریه حق کار و حق ازدواج، حق خروج از کشور، حق اهدای عضو و حق طلاق و حق حضانت رو دوست دارم داشته باشم، و دلم میخواد همون طور که من در بیرون کار میکنم و از همسرم توقع پول ندارم .

ایشونم تو کار خونه کمک کنند و توقع همیشه از من نذاشته باشند،  یک جورایی یک زندگی کاملا کاملا مساوی و برابر از همه لحاظ و رفیق هم باشیم و مساوی به هم کمک کنیم از همه لحاظ ، دوست هم باشیم و منتظر نمونیم قانون چی برامون تعیین کرده!

اما خاستگارهای من هیچ کدوم این رو قبول نکردند و حاضر نشدند این همه حق و حقوق بدهند به من!!! سوال من دقیقا این هستش که واقعا چرا پسرها اینقدر پرتوقع شدند و همه چی رو برای خودشون میخوان ؟

خب برادران گرامی اگر توقع دارید همسرتون ازتون پول و مهریه نخواد توقع هم نداشته باشید هم بیرون کار کنه هم حق و حقوقش رو به شما بده!  یه جورایی هم خدا رو میخواین هم خرما ، واقعا درک نمی کنم!  خواهشا بدون موضع گیری جنسیتی و با منطق پاسخ بدین.

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج (۶۸ مطلب مشابه)