کتاب تاریخ مستطاب آمریکا

نویسنده: دکتر محمد صادق کوشکی

کاریکاتوریست: مازیار بیژنی

پدید آورنده: موسسه فرهنگی خاکریز ایمان و اندیشه

این کتاب بسیار هنرمندانه و جذاب تاریخ آمریکا را از اول به زبانی طنز بیان میکنه. البته طنزی که آدم دوست داره سرش رو بکوبونه به دیوار به جای اینکه بخنده. من به شخصه به کتاب تاریخی علاقه ندارم ولی در این کتاب برای اولین بار مطالبی رو خوندم که حتی تصورش رو هم نمی کردم. مطالب کتاب شامل نقش آمریکا بر سرخپوست ها و سیاه پوست ها و تعداد بسیاری از کشورهای جهان و حتی کشور خودشون میشه. خیلی هم زیاد نیست چون یک صفحه در میان کاریکاتور داره. پیشنهاد میکنم حتما بخونید.

من از مقر کتاب، کتاب رو گرفتم. اسم دیگه ش هم عهد مانا هست. خیلی شهر ها شعبه داره. این مقر انواع کتاب های ارزشی رو معرفی میکنه، می فروشه و امانت میده. میتونید با مراجعه به شعبه های این مرکز ، با بهترین کتاب ها آشنا بشید. منی که کتابخون نبودم کتابخون شدم !


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)