سلام
قبلا توی یه پست درباره انتخاب ازدواج یا مجردی پرسیده بودم و ممنون هم هستم بابت جواب های زیادی که دادن الان شرایط جامعه ما بسیار سخت شده همه هم قطعا میبینید اما یه سوال دارم ؛
دخترا عموما حالا شاید نه همه پسرا رو متهم میکنن که به خاطر مسایل اقتصادی چرا پا پس میکشن البته یکیش اینه و پسرا هم عموما میگن دخترا توقعات شون بالاست  منم میخوام راجب همین بپرسم .لطفا نظرتون رو بگید.
فرض کنید یه پسر نوعی به سن من (36) تو همین وضعیت فعلی تصمیم میگیره اقدام کنه به فرض اینکه سایر شرایط دیگه مثه ظاهر اخلاق خانواده و ... مشکلی نباشه آیا با شرایط پایینی که مینویسم اون پسر رو قبول می کنید ؟ این پسر اینا رو میگه به شما و ضمنا توی یک کلان شهر زندگی میکنه :
*درآمدم از کارم ماهی 2.5 میلیون بیشتر نیست
*واسه خرید سرویس طلا و لباس و مراسم 50 میلیون بیشتر ندارم و البته میدونم با این پول سرویس طلای قابل توجهی نمیدن همین طور خرید عروس و شاید بشه یه مراسم خیلی ساده و کوچولو گرفت و البته برای خودمم که خرید داماد انجام میدن هیچی نمیخوام بخره یا در حد بسیار کم.
*ماشین و خونه شخصی ندارم اما یه خونه تو رنج 50 میلیون میشه رهن کنم شاید نهایتا 90-100 متر بشه
*چند تا لوازم ضروری منزل در حد 20 میلیون میتونم بخرم و میدونم لوازم خونه چقدر گرون شده. نمیخوام هیچ چیزی بابت جهیزیه بخره بیاره هیچی به روشم هرگز نمیارم. چون میدونم واسه خونواده ها واقعا سخته.
*مهریه هم بیشتر از 14 سکه نمیتونم قبول کنم چون بیشتر ندارم و همین رو هم کم کم باید بخرم بهشون بدم.
از همه کسانی که لطف میکنن نظر میذارن ممنونم.
"مهدی من"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج (۶۸ مطلب مشابه)