سلام وقت بخیر

من نمیخوام ازدواج کردم موهام رو رنگ کنم ... یه چیزی که زیاد دیدم بین مردم اینه که تا ازدواج میکنن یهو موهاشون بلوند میشه و کلی سن شون جا به جا میشه  ...

یعنی این خواسته همسرشونه ؟ اگر همسرم گفت من بلوند دوست دارم چی ، باید به حرفش گوش کنم ؟ من موهام مشکی پرکلاغیه بلند و پره اونقدر سیاهه که میرم آرایشگاه میگن رنگ‌ گذاشتی اصلا دلم نمیاد رنگشون کنم ...

بهترین رنگم آدم‌ بذاره بازم‌ موهاش داغون میشه به مرور ریزش میگیره تا وقتی سفیدی موهام زیاد نشده واقعا نمیخوام رنگش کنم ... حالا سوال اینجاست اومدیم آقای همسر گفت الا و بلا بلوند ، قرمز چه میدونم رنگین کمون ... من باید چیکار کنم؟ استقلال دارما، ولی خوب نظرش برام‌ مهمه دوست دارم که اونم خوشش بیاد ... دکلوره که اصلا هیچی فاجعه ست تمام‌ مواد مغذی مو رو میکشه ...

راهنماییم‌ کنید دوستان

مرتبط با رنگ کردن موی خانم ها:

تجربیات شما در مورد رنگ کردن مو با حنا و رنگ های فانتزی

رنگ مو اکسیدان بدون دکلره چطوری از بین میره؟

آیا راه خانگی هست که بشه دائم رنگ مو ها رو تغییر داد؟

نظرتون راجع به رنگ کردن موهای خانم تون چیه؟

عوارض رنگ زدن مو رو می خوام بدونم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)