سلام

یه مساله ای که جدیدا برام پیش اومده اینه که مامانم و  2 تا از دوستاش رفتن یه دعا نویسی رو پیدا کردن که خیلی معروفه و حتی اینقدر کارش درسته که 15 الی 20 ماشین از انواع قشر جامعه فقیر و پولدار بی سواد و تحصیل کرده میرن پیشش و حتی به این شخص لقب (خدای دوم) رو هم دادن و کاراشم ظاهرا ثابت شده است و مشکل یکی از دوستای مادرم حل شد ، اون یکی هم تازه امروز رفته و تا چند روز آینده معلوم میشه چی میشه ، مادرمم که هنوز نرفته پیشش و فقط دوستاش رو همراهی کرده .

حالا سوال من اینه که شما ها چه فکری میکنید من که کلی مادرم رو مسخره کردم گفتم چرا این ها رو باور میکنی و این چیزا واقعی نیست و ... چون اصلا اعتقاد ندارم ولی چون مادرم خیلی ازش تعریف کرده و میگه همش شلوغه اون جا و مردم از شهر های دیگه هم میان پیشش که این فرد انواع و اقسام کارها رو انجام میده از آینده نگری بگیر تا حل انواع مشکلات و ... ، طبق گفته مادرم با قرآن ظاهرا این کارها رو میکنه ( البته کارای بد مثل خراب کردن زندگی دیگران یا کشتن دیگران رو انجام نمیده ) .

مثلا یه نفر بود خونه ش فروش نمیرفت ، رفت مشکلش حل شد یا یکی که با پول کمش نمیتونست خونه بخره رفت پیشش و حل شد یا یکی نمیدونم همزاد داشت و داشت دیوونه میشد رفت پیش این و مشکلش حل شد و ...

حالا میخواستم بدونم با توجه به این چیزها و مشتری زیاد این فرد و درآمد 2.5 میلیونی در هر روز باید کارش درست باشه و واقعی ، ولی جالب اینه که تو اون قرآنی که این کارها رو باهاش میکنه گفته که این کارا نباید کرد و ممنوع کرده و تازه گفته با تولد حضرت محمد راه برای جنیان هم بسته شده که قبلا جنیان میتونستن از آینده با خبر بشن پس این فرد حتی اگه با جنیان هم در ارتباط باشه نمیتونه سودی ببره طبق گفته قرآن ، یا اینکه این مرد باید آدم خوبی در حد امام و پیامبر باشه که اینم نمیشه و یا اینکه باید دروغ و ظاهر سازی باشه که طبق سابقه ای که دور اطرافیان من ازش دیدن اینم نمیتونه باشه .

حالا من گیج شدم نمیدونم قرآن یه چیز میگه این مرد کاراش مخالف گفته قرآنه ، کلا میخواستم نظرات شما و یا تجربیات شما رو هم بدونم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)