سلام به همه دوستان

دختریم ۱۹ ساله از لحاظ قد و قیافه عالی م ، اما موهام سفید شده از جلو ، تقریبا ۳ ساله که سمت راست موهام از قسمت جلو یک در میان سفید شده البته نه همه ش ، قسمت های عقب هم چند تا هست ، نمی دونم چکار کنم خیلی ناراحتم ؟

مامانم میگه اگه رنگ بذاری تعداد سفید ها بیشتر و بیشتر میشه ، دکتر هم رفتم گفت ارثی هست شایدم از استرس باشه ، دیروز هم خیلی کار کردم سفره خانم رقیه داشتیم چایی گرفتن و ... بعدش دست هام می لرزید وقتی گوشی رو دستم می گرفتم ، نگرانم نکنه بیماری خاصی دارم ، البته نمی دونم شاید از خستگی بوده ، اما همش فکرای ترسناک میاد سراغم ، مثلا بیماری پیری زود رس دارم یا شاید ام اس و ... خیلی می ترسم و خیلی هم ناراحتم .

کمکم کنید چی کار کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)