سلام

تو این دو سه هفته ای که سر میزدم به این وبلاگ بعضی چیزها دیدم و دستگیرم شد ولی ...

سوال از دختر خانم ها اینکه یه مرد واقعی به نظرتون چه ویژگی هایی داره . در اجتماع، در منزل،در روابط بین خانواده ها، در رابطه عاصفی و زناشویی، موقع مشاجره و دعوا، هنگام بارداری، تولد فرزند و بچه داری و ... چه توقعاتی دارین و در کل چی چیزی باعث میشه احساس خوشبختی کنین .

وارد جزئیات میشم که شمام همین طور کامل توضیح بدین؛ برای مثال خودم دوست دارم خانمم تو اجتماع مغرور و سر سنگین و با حجاب باشه و اهل گرم گرفتن با نامحرم و بگو بخند نباشه ( مثل خودم که نگاه و رفتارم رو کنترل میکنم) ولی در منزل بدرقم کنه و به استقبالم بیاد، شیطون و با انرژی باشه، اگه شلختگی کردم بروم نیاره، وقتی میرسم چند دیقه اجازه بده فکر و ذهنم از محیط بیرون فاصله بگیره و بعد اگه شد حتی با یه لیوان اب خنک ازم پذیرایی کنه و در کل محیط منزل رو محل آرامش و بهشت کنه، خودشم بشه حوری اونوقت آقا هم مثه غلمان دورش بچرخه !

در رابطه عاطفی، فقط گیرنده نباشه و خودشم گاهی شروع کننده باشه ، ( مثلا ۳۰% همون طور که خودم ۷۰% این کارو انجام میدم ) و کلامی و رفتاری با محبت باشه (بوس و بغل و سورپرایز کردن و ... ) و در رابطه زناشویی شیطون و با انرژی باشه نه دور از جون سرد و بی احساس و ... ببخشید دیگه زیاد نمیشه توضیح داد و البته گاهی خودش پیشقدم شه که ما هم بفهمیم مورد پسندیم و احساس گوریل بودن بهمون دست نده !

تو مخارج با این وضع جامعه اهل قناعت باشه و به ضروریات اکتفا کنه و نسبت به دارایی همسر خسیس باشه یعنی آقا هی التماس کنه بگه تو رو خدا بذار اینو واست بخرم خانمم هیی بگه نمیخوام من فقط تورو میخوااااام! ( الکی، یعنی همچین زنایی وجود دارنن ! ) البته خودم اگه خانمم این طوری باشه واسش بد جوری خرج میکنم ! ( به صورت سورپرایز و کادو ماهانه و ...) اینم به خانم ها بگم اگه واقعا خودتون در خواست چیزی نکنین و قناعت کنین، مرد اگه واقعا مرد باشه چه مذهبی باشه چه نباشه چه پولدار باشه چه نباشه بد جوری احساس شرمندگی میکنه ( در مقابل لطف شما، چه تو آشپزخونه، چه تو رختخواب و ... ) و در صدد جبران و ... بر میاد که اصطلاحا میگن احساس تامین ( اینم یکی از نقاط ضعف اقایون که لو دادم، حالا هی برین بگین بچه های تهرون بدن)

در روابط خانوادگی احترام خانواده همسر رو نگه داره اگه چیزی گفتن با یه لبخند تغافل و تجاهل کنه و یا محترمانه توضیح بده که اینطور نیست و ... ، ( نه اینکه شروع به کل کل و مقابله به مثل کنه ) و بعدا به آقا توضیح بده که این طور شده به نظر شما چه کاری انجام میدادم ( یا بدم ) بهتر بود ( هم نشون میده که خانم کنترل احساست داره و چقد پخته س و هم دوستانه همسر رو در جریان میذاره و همفکری میخواد ) و در مقابل خانواده خانم، متقابلا مرد هم باید خوددار و صبور باشه و مردونگیش و به خانمش نشون بده.

و این قضیه برای خودم به شخصه خیلی مهم که تو زندگی مطیع و حرف گوش کن باشه و حتی در مشاجره و دعوا دو طرفه هم سکوت کن و بذاره آقا هر چقدر میخواد ناراحتی کنه ( کلمه غر و نق زشته دیگه،  به کار نبریم)، یک دو روز بعد بیاد با آرامش بگه به فرض آقا اشتبا برداشت کرده و یا فلان اشتباه رو مرتکب شده یا حتی خودش کوتاهی کرده و در کل با سیاست زنانه ( لحن زیبا، غذای خوب، تیپ خفن! و ... ) قضیه رو جم و جور کنه ... و نه اینکه بخواد با بی رابطگی آقا رو تنبیه کنه ( تو این سی سال کف کردیم دیگه، خدا شاهد این کارو کنه نمیگذرم ازش )  و البته مرد هم در مقابل ناراحتی خانمش باید همین رفتار رو داشته باشه و اگر مقصر بود با یه کادو هر چند کوچیک از دلش در بیاره .

(( البته به نظرم تکنیک این کار اینکه تمام حواس طرف رو به کار بندازی، مثلا از راه چشم اگه شیرینی مثه شکلات یا ترشی مثه لواشک دوس داره بذاری دهنش، برای لامسه بغلش بگیری نوازشش کنی، برای دیداری یه تیپ و آرایشی که دوست داره حتی خود اقایون هم انجام بدن، برای شنیداری یه موزیک ( پرسش از مرجع خود ) بی کلام و ملایم یا حرفایی که دوس داره بشنوه، برای بویایی چند تا پیس تو هوا از ادکلنی که دوس داره و در حین نوازش و بوسه حرفت و بزنی که این باز به شرایط و نوع مسئله و نوع شخصیت طرف فرق میکنه ( اگه مذهبیه با حدیث و آیه، اگه احساسیه با برانگیختن عواطف و ... ) و مهمتر از همه با لحن قشنگ و کلمات زیبا ))

و اهمیت این قضیه ( اطاعت از شوهر هر چند به ظاهر و در کلام ) از نظر بنده اینه که شما خانم ها با دیونه (منظورم اقای شوهره) در طول هفته سر یه قضیه و یه بار تو خونه سر و کله بزنید اعصابتون تو کل هفته بهم میریزه، حالا فکر کنید ما بیرون خونه هر روز و سر خیلی مسائل با کلی دیونه (مردای دیگه) داریم سرو کله میزنیم، واقعا واسمون اعصاب و روان نمیمونه، لااقل دوست داریم یکی حرفمون رو بخونه و مردونگیمون رو حفظ کنه هر چند که قبول دارم بعضا هم زور میگیم و هم حرف نامعقول میزنیم و شاید یکی از دلیلی که میگن جهاد زن خوب شوهرداریه همین باشه { لطفا عبارت جهاد زن حسن تبعل را سرچ و مطالعه کنید} .

و حالاست که میفهمید چرا میگن مرد میاد خونه نیم ساعت رهاش کنید تا از محیط بیرون رها بشه؛ تا یه خورده فرشته ش رو ببینه و حالش جا بیاد بعد با یه پذیرایی هر چند مختصر گفت و گو کنین و ناگفته نمونه که در مقابل مرد هم باس باغبونی یاد بگیره { لطفا عبارت فإن المرأة ریحانة و لیست بقهرمانة را سرچ و مطالعه کنید}.

راستشو بخوایین یه زمانی تو بلوغ بودیم و فیلم پدر سالار رومون تاثیر گذاشته بود برای مدت مدیدی فکر میکردیم نطق زن رو باید کشید تا ازت حساب ببره ولی وقتی دیدیم دین چه نگاهی به زن و زندگی داره واقعا هم اخلاقمون عوض شد هم نگاهمون به زن . 

و در پایان چیزی که باعث میشه احساس خوشبختی کنم اینکه همسرم مثل خودم در مادیات سختگیر نباشه و به اندک پسنده کنه ( هر چند که مرد در حد توانش باید زندگی رو وسعت ببخشه و برای اهل خانواده دست و دلباز باشه) و در عوض دنبال معنویات باشه و مردش رو هر چند با لطایف و حیل به این مسایل سوق بده و در یک کلام دنبال اخلاق و بهتر شدن باشه.

ببخشید دیگه خیلی تایپ کردم هم خودم کف کردم هم شما رو خسته،دوستان سعی کنید سوال رو بدون غرض جواب بدین و جدل دختر پسری را نندازین .

 علی علیه السلام فرمودند: لو سکت الجاهل ما اختلف الناس؛ اگر جاهل سکوت می کرد، مردم اختلاف نمی کردند 

برای سلامتی و ظهور اماممونم یه صلوات بفرستین

صادق مستشار .ن

شناخت دختران:

اگه دختری سرش زیاد تو گوشیه، یعنی با یه پسر در ارتباطه؟!

بیان فانتزی های ذهنی خانم ها برای اطلاع آقایان

حس کنم مبنای فکری دختر مورد علاقه م با من فرق میکنه

ممکنه دختری با تغییر پوشش و ...، قصد گفتن چیزی رو داشته باشه؟

دخترها، وقتی یه پسر به شما نزدیک میشه، چی در موردش فکر می کنید؟

چطور میشه فهمید جواب نه دختر، واقعی هست یا ناز کردن؟

دختر پر رو میشه زیادی بهش زنگ بزنی؟

روانشناسی دختر خانوم ها از زبان خودشان

ممکنه به خاطر تتو روی دست، در خواستگاری رد بشم؟

جمله " ازت متنفرم " چه تاثیری روی دختران میذاره؟

آشنایی با انواع تیپ های شخصیتی زنان - برای آقایان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)