سلام
من یه پسری هستم که همیشه یه خانم خونه دار میخواستم. یکی این که مادر خودم کار میکرد و با این که تا دو سالگی خودش ازم مراقبت میکرد اما باز هم همیشه ترجیح میدادم مامانم صبح که بیدار میشم خونه باشه. غذای مورد علاقم رو درست کنه. کیک خونگی بپزه و ... ( الان روانشناس ها میگن از 6 تا 18 ماهگی بچه باید یه مراقب شبانه روزی داشته باشه یعنی یا پدر یا مادر یا یک پرستار تو این زمان از کنار بچه جم نخورن ) .
خب میدونم که هم خودم و هم بچه ام احتمالا همین انتظارات رو از خانوم خونه خواهیم داشت. دلیل دومم هم شغل خودمه که دانشجوی پزشکی ام و ممکنه به خاطر شغل آیندم خیلی کم بتونم خودم به کارهای منزل و بچه ها برسم.
اما این روزها هر دختری رو که میبینی داره میره دانشگاه و میخواد درس بخونه و کار کنه و برای اجتماع مفید باشه و این حرفا که قابل درک و محترم هم هست و من مخالفش نیستم.
سوال من اینه که دختر خونه دار هنوزم هست؟ بعد اگه یه دختر خونه دار باشه ممکنه ناشی از درس ضعیفش یا اهل مطالعه نبودن باشه و بعدا ما دنیامون متفاوت باشه با هم و به مشکل بخوریم؟! کسی هست که درس خونده و دانشگاه رفته باشه ولی ترجیحش خونه داری باشه؟
اگه هست لطفا رشته تون رو هم بگین.
ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)