سلام

یک مشکل بزرگ برای من پیش اومده ، من 20 سالمه و پسر هستم ، مشکل بزرگ من اینه که نمیتونم ریاضیات رو درک کنم ، در هر موضوع دیگه ایی به راحتی میتونم مسائل رو تجزیه و تحلیل کنم و به راحتی در موردش با دیگران صحبت کنم ، در بحث ها منطقی عمل میکنم جوری که فرد مقابل نمیتونه ایرادی به منطقم بگیره .

از لحاظ هوش مطمئن هستم ، کم هوش نیستم ، متوسط هستم . کارهای زیادی میکنم ، رباعی میگم ، موسیقی کار میکنم ، به مطالعات فلسفی علاقه دارم. بیش از همه چیز به ریاضیات و فیزیک علاقه مند شدم ، در صورتی که در دوران مدرسه ، اگر به دو درس بها نداده باشم ، همین دو هستند! رشته ای هم که انتخاب کردم ، تلفیق همین دوتاست!

مشکل من اینه که احساس میکنم یک پرده روی ذهن من کشیدن که ریاضیات رو نفهمم ، تاریکی رو احساس میکنم ، انگار نیرویی در من هست که وظیفه داره ریاضیات رو از من دور کنه. شب قبل زیاد ریاضیات کار کردم ، صبح که برای نماز بیدار شدم ، احساس بینهایت بدی داشتم ، و همه چیز رو بصورت معادله و عدد میدیدم ، خودم هم معادله ایی بودم که جوابش یک هستش! بسیار هم گرسنه!

نمیدونم چرا ریاضیات رو درک نمیکنم ، تا قبل از 16 ، 15 سالگی چنین مشکلی نداشتم .  مثلا مبنای دویی دویی یا دهی دهی رو نمیتونم بصورت کامل درک کنم.  در صورتی که قبل از بلوغ این طور نبودم . واقعا ناراحتم ، کمتر چیزی میتونه منو اینقدر عصبانی کنه.

لطفا کمکم کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)